וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 55 אנס אישה שחיפשה עבודה בחברת כוח אדם

23.7.2017 / 20:31

המשטרה עצרה עובד בחברת כוח האדם בירושלים, לאחר שהאישה התלוננה כי ניצל את מעמדו ואנס אותה. חקירתו העלתה חשד שסיפק למתלוננת פרטים מזהים שאינם שייכים לה כדי לאפשר לה לקבל שכר ממקום העבודה לצד דמי אבטלה, תוך איום שאם פרטיה ייחשפו - היא תסתבך עם הרשויות

גבר אזוק. ShutterStock
חשד: אנס מתלוננת שחיפשה עבודה/ShutterStock

גבר בן 55 נעצר ביום חמישי האחרון בחשד שאנס אישה שפנתה לחברת כוח אדם באזור ירושלים בה הוא מועסק. החשוד נעצר בעקבות תלונה שהגישה האישה, זאת לאחר שסיפרה כי הגיעה למשרדו בכדי לקבל סיוע במציאת עבודה. לטענתה, החשוד ניצל את מצבה הפגיע ואת מעמדו כגורם העשוי לסייע לה במציאת עבודה חדשה, הציג בפניה סרטים בעלי תוכן פורנוגרפי ולאחר מכן ביצע בה מעשי אינוס.

בעקבות הגשת התלונה, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה מאומצת במהלכה נעצר החשוד, המתגורר ביישוב הסמוך לירושלים, והובא לחקירה בתחנת "לב הבירה". בהמשך הצטברו עדויות וממצאים נוספים לפיהם החשוד ביקש מהאישה להיפגש עמו בשנית מחוץ למשרדי החברה והוביל אותה למקום עבודה, תוך שהוא מוסר לה, על-פי החשד, פרטים מזהים שאינם שייכים לה כדי לאפשר לה לקבל שכר ממקום העבודה ובמקביל ליהנות מדמי אבטלה. בנוסף עלה החשד כי על בסיס פעולות אלו המשיך לשמור על הקשר עם המתלוננת, תוך איום שאם פרטיה ייחשפו היא עלולה - להסתבך עם רשויות המיסים. בשלב זה, כשהבינה האישה את כוונותיו של החשוד, החליטה להגיש נגדו תלונה במשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"שמענו צעקות - ואז נהיה שקט": אלמנת הנרצח בפיגוע בחלמיש משחזרת
אמיר פרישר גוטמן הלך לעולמו יממה לאחר שטבע בחוף בעתלית
נתניהו: "בניגוד לשמועות – הדיון על המגנומטרים היה אחראי"

החשוד, שהורשע בעבר בגין עבירה דומה, נחקר בחשד לביצוע מעשה אונס, זיוף מסמכים וקבלת דבר במרמה. מחר (שני) יובא החשוד פעם נוספת לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה רגישה ומורכבת, שבמהלכה ביצעו החוקרים מגוון פעולות חקירה מורכבות, כל זאת בשל העובדה שהחשוד פעל תוך ניצול מצבה של האישה ואת העובדה שפרנסתה תלויה בו, כדי להתקרב אליה ולבצע בה עבירות מין.

מוקדם יותר היום הגישה פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יותם בן ברוך, תושב טבריה בן 44, בגין עבירות אינוס, מעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, ניסיון אינוס והחזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין. העבירות בוצעו לכאורה בקטינה תושבת רמת שרון, בעת שהנאשם התגורר בעיר, וכשהיא הייתה בת 13-12.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין שירי פרל, בן ברוך יצר קשר עם המתלוננת, כיום בת 23, כששלח אליה הודעה כוזבת באמצעות מזכירות בית הספר בו למדה, בתחילת שנת הלימודים של כיתה ז'. בהודעה ביקש הנאשם כי המתלוננת תיצור עמו קשר, כביכול כדי להחזיר לה ספר שאבד לה ונמצא אצלו.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החשוד יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully