וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת לענבל אור: שלמי 20 אלף שקלים - או שתיכנסי מחר למאסר

23.7.2017 / 12:28

שופטת המחוזי אמרה בדיון בעניין יזמת הנדל"ן כי היא קיבלה "די והותר הזדמנויות" לתשלום חוב הפיגורים, שעומד על 32 אלף שקלים. בית המשפט יחלט את הערבות על סך 12 אלף שקל, והיא תידרש לשלם את היתר. אור הודיעה כי תערער על ההחלטה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (ראשון) כי יזמת הנדל"ן ענבל אור קיבלה "די והותר הזדמנויות" לתשלום חוב הפיגורים והורה על חילוט סכום הערבות בסך 12 אלף שקלים שהפקידה לטובת שחרורה. שופטת המחוזי נועה גרוסמן הודיעה כי על אור לשלם סכום נוסף של 20 אלף שקלים בתוך יממה וכן להגיש בקשה להפחתת החוב, אחרת תוחזר למאסר. אור מסרה כי בכוונתה לערער על החלטת המחוזי לבית המשפט העליון.

נכון לעכשיו, אור נמצאת תחת השגחתם של אנשי רשות המסים מאחר שעד כה הייתה נתונה במעצר בית. סך כל החובות של אור נאמדים בסך של חצי מיליארד שקלים, מתוכם 120 אלף שקלים לרשות המסים. "לחייבת (אור, ד"י) זו ניתנו די והותר הזדמנויות לעמוד בצו התשלומים, היא איחרה ולא שילמה עשרה תשלומים רצופים", אמרה השופטת בדיון.

לקריאה נוספת:
סנגורה של ענבל אור: "השגנו את הסכום הדרוש לשחרורה"
אחרי שהתחמקה ממעצר: ענבל אור נתפסה בירושלים ונשלחה לכלא
ענבל אור בדרך למעצר: תביעות חוב של כחצי מיליארד שקל

ענבל אור בדיוון בעניינה בבית המשפט בתל אביב 23 ביולי 2017. גנה ירקצי, מערכת וואלה!
"אין סיבה להותיר אותה תחת עונש לא מידתי". אור בבית המשפט/מערכת וואלה!, גנה ירקצי

אור נאסרה ביום רביעי בלילה בירושלים, אחרי שהתחמקה מהמשטרה. לאחר שהבינה שמדובר במאסר ולא במעצר, התלוננה כי לא חשה בטוב ואמרה שהיא עומדת להתעלף. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, ומשם היא נשלחה לכלא נווה תרצה. ביום חמישי האחרון הופקדו 12 אלף שקלים לשחרורה בערבות. היא השתחררה לביתה והיום שבה לדיון.

עו"ד אבי לוי, המייצג את אור, טען כי היזמת לא הייתה יכולה לשלם את החובות משום שהייתה חסרת ייצוג והתקשתה למלא אחר בקשות בית המשפט. "הייתה תקופה קצרה שהייתה בעלת ייצוג, אבל בשל חסרון כיס היא ננטשה". עו"ד לוי מסייע לאור ללא תמורה. "אין סיבה להותיר אותה תחת עונש לא מידתי".

ממשרדו של עו"ד איתן ארז, הנאמן לנכסיה שייצג אותה בתחילת הפרשה, נכח בדיון עורך דין יואב לוי. לדבריו, "לחייבת ניתנו עשרות הזדמנויות למלא אחר הוראות בית המשפט. אור לא מפנימה את התהליך שבו היא נמצאת, מזלזלת בבית המשפט, ולכן הנאמן נאלץ להגיש את הבקשה לביזיון בית המשפט".

עוד באותו נושא

רוב הדירות נמכרו, מרבית החובות נותרו: המעצר של ענבל אור

לכתבה המלאה
ענבל אור בדיוון בעניינה בבית המשפט בתל אביב 23 ביולי 2017. אבי כהן, מערכת וואלה!
אור בדיון/מערכת וואלה!, אבי כהן
ענבל אור בדיוון בעניינה בבית המשפט בתל אביב 23 ביולי 2017. אבי כהן, מערכת וואלה!
עם עורכי דינה/מערכת וואלה!, אבי כהן
ענבל אור בדיוון בעניינה בבית המשפט בתל אביב 23 ביולי 2017. דנה ירקצי, מערכת וואלה!
אור בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, דנה ירקצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully