וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגורה של ענבל אור: "השגנו את הסכום הדרוש לשחרורה"

20.7.2017 / 19:59

עורך הדין של יזמית הנדל"ן מסר שהופקד סכום הכסף הדרוש לשחרורה. בית המשפט קבע שעליה להפקיד 12 אלף שקל וכן 24 אלף שקל בערבות צד ג' כדי להשתחרר עד לדיון הבא בעניינה. אור נעצרה בירושלים לאחר שהתחמקה מהמשטרה

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

עורך הדין של יזמית הנדל"ן ענבל אור, אפרים דמרי, אמר הערב (חמישי) כי הופקד הסכום הדרוש לשחרורה בערבות. מוקדם יותר היום קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב שאור תוכל להשתחרר אם תפקיד סכום של 12 אלף שקל וכן 24 אלף שקל בערבות צד ג'. לדברי עורך הדין, הערבות תיחתם ככל הנראה בידי אמה או אחותה. אור צפויה להשתחרר עד ליום ראשון, שבו יתקיים דיון בעניינה.

אור נעצרה הלילה בירושלים, אחרי שהתחמקה מהמשטרה. לאחר שהבינה שמדובר במאסר ולא במעצר, התלוננה כי לא חשה בטוב ואמרה שהיא עומדת להתעלף. המשטרה הזמינה לה אמבולנס לפינוי, אולם היא החלה להתווכח עם אנשי מד"א ודרשה שמזוודותיה יועלו לרכב החירום. הצוות הסביר לה כי לא מדובר ברכב הובלות, ולבסוף היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, ומשם היא נשלחה לכלא נווה תרצה.

עוד בנושא:
רוב הדירות נמכרו, מרבית החובות נותרו: המעצר של ענבל אור
בדרך לכלא: בית המשפט הורה לעצור את ענבל אור
ביהמ"ש: ענבל אור תיכנס לכלא אם לא תשלם 32 אלף שקל

דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
נעצרה הלילה בירושלים, אור/מגד גוזני

השבוע נענה נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, לדרישת הנאמן לנכסיה של אור, עו"ד איתן ארז - והורה לעצור אותה לאחר שלא שילמה את חובותיה לבית המשפט.

המועד שבו פסק בית המשפט המחוזי כי עד אליו חייבת אור לשלם את חובותיה חלף, וכונס הנכסים דרש כי בית המשפט יאכוף את החלטתו הקודמת ויגזור עליה מאסר בן שבוע ימים. בין היתר, נקבע כי עליה להגיש דיווח על הנכסים שלה ולפרוע חוב פיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל שלה בסך של 32,500 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully