וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת טענות לפיהן מתנחל ירה למוות במפגין פלסטיני

22.7.2017 / 21:51

במשטרה מנסים לאתר את המאבטח שלא היה לבוש מדים, וירה לפי טענות הפלסטינים, בנער פלסטיני במהלך המהומות אתמול במזרח ירושלים. החוקרים עשויים להיתקל בקשיים, כיוון שהגופה הוברחה מבית החולים ונקברה תוך זמן קצר

עריכה:יוסי אלטר

המשטרה בודקת את טענות הפלסטינים, שלפיהן מאבטח של ההתנחלות מעלה הזיתים הוא שירה למוות אתמול (שישי) במפגין בהפרות הסדר במזרח ירושלים. המאבטח תועד בתמונה על גג בניין בהתנחלות, אוחז ברובה, ובסרטון שבו הוא נראה לכאורה יורה לעבר מפרי סדר, אם כי הסרטון אינו באיכות גבוהה. במהלך השבת ניסתה המשטרה לאתר את המאבטח. עם זאת, בחקירה עשויים להתגלות קשיים, כיוון שהגופה הוברחה מבית החולים ונקברה תוך זמן קצר.

כוח של משמר הגבול פשוט אתמול על בית החולים אל-מקאסד במזרח ירושלים, בחיפוש אחר הגופה, של הנער מוחמד חסן אבו רנאם, אך לא איתרו אותה כיוון שהוברחה. משרד הבריאות הפלסטיני אישר כי חיילים נכנסו למחלקת הכליות בבית החולים הממשלתי של הרשות הפלסטינית, וערכו חיפושים לפני שנסוגו מהמקום. בית החולים קלט פצועים נוספים מהעימותים האלימים.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: מג"ב פשט על בית חולים פלסטיני - גופת ההרוג בעימותים הוברחה
מתיחות שיא בהר הבית: שב"כ תומך בהסרת המגנומטרים
עימותים אלימים בהר הבית: עשרות פלסטינים ושני שוטרים נפצעו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד המאבטח מחזיק בנשק על גג מבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פשיטת מג"ב על בית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה צעירים פלסטינים נהרגו אתמול בעימותים עם כוחות הביטחון בראס אל-עמוד, בא-טור ובאבו דיס שבמזרח ירושלים. שניים מהצעירים נפצעו תחילה ופונו לבית החולים אל-מקאסד שם נקבע מותם. הפרות סדר נוספות אירעו ברחוב סאלח א-דין, בצומת רוקפלר ובעוטף ירושלים. במהלך הפרות הסדר יודו אבנים, הושלכו בקבוקי תבערה ונורו זיקוקין דינור לעבר שוטרים.

ההרוג הראשון, מוחמד מחמוד שרף, הוא בן 17 ותושב סילוואן. אבו גאנם הוא תושב א-טור והשלישי הוא מוחמד לאפי, בן 18 מאבו דיס. במהומות בירושלים נפצעו ארבעה שוטרים מיידוי אבנים ומזיקוקים שנורו לעברם. כלל ההפגנות בבירה פוזרו תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, ולאחר סיום התפילות בהר הבית, נפתחו צירי התנועה באזור העיר העתיקה.

עימותים בעיר העתיקה בירושלים, יולי 2017. רויטרס
עימותים במזרח ירושלים, הערב/רויטרס

הערב התחדשו העימותים, ובשער האריות התעמתו מאות עם שוטרים. בא-טור יידו כמה רעולי פנים אבנים לעבר השוטרים. סמוך להר הזיתים יודו אבנים ובקבוקי זכוכית לעבר כוח משטרה במקום. בעיסאוויה, יידו כמה צעירים אבנים ודרדרו צמיג בוער לעבר הכביש. שוטר נפגע מזיקוק וטופל במקום. במעבר שועפאט עשרות מפרי סדר יידו אבנים לעבר כוח המשטרה שהיה במקום.

עימותים בעיר העתיקה בירושלים, יולי 2017. רויטרס
הפגנות, הערב/רויטרס
עימותים בין פלסטינים לכוחות הביטחון עקב פתיחת מנהרות הכותל, ירושלים, ספטמבר 1996. AP
מהומות במזרח ירושלים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully