וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דתי לשעבר שכיכב בקמפיין "השתולים": המנכ"ל החדש של "שוברים שתיקה"

21.7.2017 / 3:15

אבנר גבריהו, בן למשפחה דתית-לאומית, הצטרף לארגון לפני כשבע שנים ומילא שורת תפקידים במסגרתו. שמו עלה לראשונה לכותרות במסגרת הקמפיין של ארגון הימין "אם תרצו". ארגון "מילואמיניקים בחזית": "אינו ראוי לייצג את קול לוחמי צה"ל"

אבנר גבריהו מונה למנכ"ל החדש של ארגון "שוברים שתיקה", ויחליף את יולי נובק שניהלה את הארגון בחמש השנים האחרונות. גבריהו, שנולד ברחובות למשפחה דתית-לאומית, התגייס בשנת 2004 ליחידת "עורב" של הצנחנים, שבה שירת כלוחם ומפקד. על פי הודעת "שוברים שתיקה", בעקבות שירותו הצבאי בסמטאות שכם וג'נין, החליט להצטרף ב-2010 לארגון ומאז הוא פעיל מרכזי בשורותיו. בתחילה שימש כתחקירן ולאחר מכן כאחראי על הקשר עם יהדות התפוצות וכן כמנהל המחלקה הציבורית.

גבריהו הוא עובד סוציאלי בהכשרתו ולפני כמה חודשים שב ארצה בתום לימודי תואר שני באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק. שמו עלה לכותרות בעיקר לאחר שארגון "אם תרצו" העלו את קמפיין "השתולים" שלטענת פעילי "שוברים שתיקה" גבל בהסתה, נגד ארבעה פעילי שמאל ובהם גם גבריהו.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת דובר "שוברים שתיקה": הפרקליטות תשקול אם להגיש כתב אישום
דובר שוברים שתיקה נחקר במשטרה על עדותו: "חקירה פוליטית"

אבנר גבריהו, עובד סוציאלי ופעיל בארגון שוברים שתיקה. באדיבות המצולמים
"בעל ניסיון רב בהפצת שקרים על לוחמי צה"ל". גבריהו/באדיבות המצולמים

בארגון "מילואימניקים בחזית" שפועל נגד ארגון "שוברים שתיקה" מתחו ביקורת על מינויו של גבריהו ומסרו בתגובה: "לגבריהו ניסיון רב בהפצת שקרים על לוחמי צה"ל. החל מהופעות באו"ם ועד סיורים לחברי איחוד אירופי בחברון. אבל אולי החשובים מכולם הם חברי הצוות שלו שאמרו פה אחד כי הוא משקר ומעליל גם עליהם".

עוד הוסיפו במילואימניקים בחזית כי "מי שאומר שכשלוחמי צה"ל משועממים הם 'פורצים לבתים של פלסטינים לראות משחקי כדורגל' אינו ראוי להוביל ארגון ישראלי ואינו ראוי לייצג את הקול של לוחמי צה"ל. אלו הם שקרים נלוזים שנועדו לפגוע בצה"ל ומדינת ישראל. 'מילואימניקים בחזית' ימשיכו להיות הקול של לוחמי צה"ל וימשיכו לחשוף את השקרים המופצים עלינו הלוחמים".

פעילות "שוברים שתיקה". שוברים שתיקה,
פעילות שוברים שתיקה/שוברים שתיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully