וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתועד מקלל ומכה אנשים: מלך סעודיה הורה לעצור נסיך סורר

20.7.2017 / 15:40

בן משפחת המלוכה תועד בשורת סרטונים אלימים שפורסמו ברשתות החברתיות, וסלמאן הורה על העמדתו לדין. בשנה שעברה הוצא להורג נסיך שהורשע ברצח של אדם אחר

צילום: יוטיוב

סלמאן מלך ערב הסעודית הורה לעצור ולחקור נסיך שתועד בסרטונים שפורסמו ברשתות החבריות כשהוא מאיים ומקלל אנשים ואף מכה אותם - כך דיווחה היום (חמישי) הטלוויזיה הממלכתית.

הנסיך נעצר אתמול בבוקר, יום לאחר העלאת הסרטון ליוטיוב שבו הוא תועד מכוון רובה לעבר אדם שמדמם מראשו ומתחנן. כמו כן, בסרטון נראו 18 בקבוקים של הוויסקי "ג'וני ווקר" ומזומנים. המכירה והצריכה של אלוכהול בערב הסעודית אסורה, אך בני מלוכה רבים עושים זאת מאחורי הקלעים.

בסרטון אחר, תועד הנסיך הזוטר, שהיה לבוש בחולצה שחורה, אזוק בידיו וברגליו מלווה למבנה על ידי אנשי ביטחון. המלך הורה לעצור את כל מי שקשור לתקריות שבהן היה מעורב הנסיך סעודי בן עבד אל-עזיז בן מוסעד בן סאוד בן עבד אל-עזיז ולהשאירם במעצר עד להחלטת בית המשפט בהתאם לחוקי השריעה.

לקריאה נוספת בנושא
"המלך העתידי מכור לסמים": כך התרחשה הפיכת הארמון בסעודיה
צעירה סעודית שהצטלמה בחצאית קוראת תיגר על החברה השמרנית

ראשוני. תיעוד רגע מעצרו של הנסיך הסעודי. מערכת וואלה! NEWS
הנסיך מובל למעצר/מערכת וואלה! NEWS

המעצר של הנסיך הגיע יום אחרי שהתקשורת דיווחה על מעצרה של דוגמנית שתועדה בחצאית ובגופיה באתר היסטורי בממלכה, בעקבות זעם של גורמים שמרניים. כעבור כמה שעות, היא שוחררה ללא שום אישום נגדה.

על אף שהם מקבלים זכויות יתר ונהנים ממשכורות שמנות, בני משפחת המלוכה בערב הסעודית אינם חסינים מפני העמדה לדין. בשנה שעברה, בגזר דין חריג במיוחד, הוצא להורג נסיך שירה למוות באדם אחר. שיעור ההוצאות להורג בערב הסעודית הוא מהגבוהים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully