וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעה להוריה או נחטפה? היעלמותה המסתורית של הכוכבת הקוריאנית

לים ג'י-היון, כוכבת ריאליטי בדרום, הופיעה במפתיע שוב בצפון וסיפרה בסרט תעמולה של המשטר כי התגעגעה להוריה וסבלה מהבדידות. ואולם, המשטרה חוקרת את האפשרות שהיא נתפסה בגבול עם סין, כשניסתה להבריח בני משפחה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(שר בקוריאה הדרומית: הצענו לצפון דיונים משותפים על איחוד משפחות)

המשטרה בקוריאה הדרומית חוקרת כיצד כוכבת טלוויזיה, שערקה בעבר מקוריאה הצפונית, שבה בחזרה למולדתה. גורם במשטרת סיאול אמר כי לים ג'י-היון עזבה את המדינה מוקדם יותר השנה ועברה לסין. לדבריו, הרשויות טרם יודעות אם היא שבה מרצונה לקוריאה הצפונית או נחטפה.

הגורם, ששמר על עילום שם, אישר כי מדובר באותה אישה שהופיעה בסרט תעמולה שפרסם המשטר הקומוניסטי בפיונגיאנג ביום ראשון. האישה סיפרה כי היא חיה עם הוריה אחרי שחזרה לצפון בחודש שעבר, ותיארה את חייה בדרום כגיהינום. לטענת האישה, שהציגה את עצמה בשם ג'יאון היי-סאנג, היא פותתה לעבור לדרום בשל "האשליה" שנא תוכל "לאכול כמו שצריך ולהרוויח הרבה מאוד כסף".

לקריאה נוספת בנושא
וויסקי ושעון ב-4,000 דולר: חנות היוקרה של האליטה בצפון קוריאה
האיום הצפון קוריאני: "יוכלו לשגר גרעין לקליפורניה בעוד שנתיים"

כוכבת ריאלטי מקוריאה הדרומית בסרטון תעמולה של הצפון, יולי 2017. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך
מועדון המעריצים שלה נסגר. לים ג'י-היון בסרטון התעמולה/צילום מסך, צילום מסך מיוטיוב

במהלך הריאיון, שקיימה עם עריק לשעבר ששב אף הוא לצפון, אמרה כוכבת הריאליטי לשעבר כי בדרום שופטים את הכול לפי כסף וטענה כי היא אולצה להכפיש את פיונגיאנג בכמה תכניות טלוויזיה. "חשתי בודדה מאוד בקוריאה הדרומית והתגעגעתי להוריי", אמרה.

העיתון "JoongAng Ilbo" דיווח כי לים הודתה למעריציה באפריל האחרון לכבוד מסיבת יום הולדת שארגנו לה, ותיארה זאת "כיום ההולדת השמח ביותר בחיי". מועדון המעריצים שלה הודיעה כי הוא ייסגר, לאחר פרסום הריאיון עמה ביום ראשון האחרון.

בקוריאה טיימס ציטטו כמה עריקים מקוריאה הצפונית, שהעלו סברה שלפיה ייתכן שלים נחטפה באזור הגבול של סין עם קוריאה הצפונית כשניסתה להבריח בני משפחה מהמדינה המבודדת. במהלך העשור האחרון, עשרות אלפי צפון קוריאנים ערקו לדרום, וכמה עשרות בודדות עשו את הדרך חזרה מרצונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully