וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בבני ברק: עבודות בוצעו בגן עירוני בשבת – "העירייה צבועה"

16.7.2017 / 23:10

עיריית בני ברק מוחה בתוקף על ביצוע עבודות הרכבת הקלה בשבת בשטחה, אך מתפללי בית הכנסת "אורייתא" שבעיר נדהמו לגלות כי באחד מגני העירייה בוצעו עבודות שיפוץ שעתיים וחצי לפני צאת השבת. "לא יכול להיות שבתחום העירייה יחללו שבת"

זוג חרדי בבני ברק, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
זוג חרדי בבני ברק, ספטמבר 2016/ראובן קסטרו

עיריית בני ברק מחתה לא פעם על ביצוע עבודות הרכבת הקלה בשבת, אך דווקא בה נצפו אתמול (שבת) פועלים המבצעים עבודות בנייה ושיפוצים בגנים עירוניים, שעתיים וחצי לפני יציאת השבת. לדברי תושבי האזור, בגנים הסמוכים למבנה בית הכנסת "אורייתא" שהיה מלא במתפללים כמדי שבת ריצפו העובדים את שטח גני העירייה.

"לא יכול להיות שהעירייה, שצועקת בראש כל חוצות שעבודות הרכבת הקלה לא ייערכו בשבת, היא זו שבתחומה ובאחריותה מחללים שבת", אמר יהושע בן דוד, שפקד את בית הכנסת. "התושבים שהגיעו לתפילות המנחה נדהמו לגלות כי בעיצומה של השבת נערכו עבודות שיפוצים בגנים השייכים לעירייה".

עוד בוואלה! NEWS:
פעוט כבן שנתיים נפצע קל-בינוני מפליטת כדור בחיפה; הנסיבות בחקירה
הובא למנוחות הילד שטבע בבריכה בבאר שבע: "תודה שהיית הבן שלי"
המדינה לבג"ץ: לא נאפשר לזוגות חד-מיניים לאמץ ילדים

תחילת עבודות החפירה על קו הרכבת הקלה בתל אביב, 19 בפברואר 2017. מגד גוזני
עבודות הרכבת הקלה בתל אביב/מגד גוזני

"ראשי עיריית בני ברק מתהדרים לכאורה בהקפדה על קלה כבחמורה ובפועל מאפשרים חילולי שבת בתוך מוסדות רשמיים של העירייה", הוסיפה תושבת העיר אסתר הורן. "לא יכול להיות שדבר כזה יעבור לסדר היום מבלי שיהיו כאלה שייתנו את הדין. צביעות ראשי העיר לא יודעת גבול".

עדויות אלו מצטרפות להודעות שמופצות אחת לכמה שבתות ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ החרדיות, שלפיהן מתקיימות עבודות בתוואי הרכבת הקלה בתחומי בני ברק במהלך השבת. אולם העבודות בגן הילדים העירוני נחשב בעיני רבים מן התושבים כעליית מדרגה בפגיעה בקודש השבת.

אברהם טננבוים, דובר עיריית בני ברק, מסר בתגובה כי "יש לבדוק אם הפועלים סתם ישנו שם או שאכן ביצעו גם עבודות. מחר ייקרא הקבלן לבירור ואם אכן התקיימו עבודות תיפסק באופן מידי ההיקשרות המקצועית עמו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully