וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נראה כואב: ניסה להפריע לאימון של אשתו - והתחרט על זה

17.7.2017 / 8:56

בעל "מצחיקול" ניסה להפריע לאימון של אשתו וקפץ על השיש כדי לבצע שכיבות סמיכה. ההחלטה הפזיזה שלו עלתה לו ביוקר - אבל לפחות הרוויחה לאשתו עוד אלפי עוקבים

https://www.instagram.com/karlijaeckel/

באופן טבעי כולנו אוהבים להפריע לאנשים שמצלמים את עצמם. בעוד אנחנו עובדים על מחקר שיענה לנו על השאלה מדוע - זוג מוזר אחד הפך לכוכבי רשת ממש בזכות זה. בעל משעשע ניצל את אימון הכושר המצולם של אשתו המאמנת - כדי להפריע לה, כמובן. בעוד זו מתאמנת על רקע המטבח, הבעל חשב שזה יהיה מצחיק לבצע כמה שכיבות סמיכה על השיש ומהר מאוד נפל לרצפה וקיבל מכה חזקה בראש מאחד הארונות.

המאמנת מוושינגטון, קרלי ג'ייקל, צילמה את האימון במצלמת הסמאטרפון שלה כשמאחוריה בעלה, ג'ף, כהרגלו ניסה להפריע. 70 אלף איש צפו מאז בסרטון הזה - אבל אל תדאגו, על אף שהסרטון מסתיים כשהבחור עדיין שוכב על הרצפה בכאבים - הוא ממש בסדר. מאז השניים אפילו פרסמו סרטון חדש שלהם מתאמנים ביחד. כמה חמודים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מתח באכזריות את חברתו ותיעד אותה נשרפת באמבטיה

לכתבה המלאה

ג'ף סיפר אחר כך: "אולי החלק הגרוע ביותר בנפילה הזאת הגיע אחריה, כשקרלי לחשה לי אם זה בסדר שאסיים את האימון שלי קודם?". אאוץ'. זו לא הפעם הראשונה שג'ף מנסה לגנוב תשומת לב מקרלי - אבל זו בהחלט הפעם הראשונה שזה עובד לו. קרלי סיפרה: "ג'ף לא אוהב להתאמן כמוני. אני מצלמת הרבה סרטוני אימונים ומאז שהתחלתי לעשות את זה -ובגלל שהוא יודע שאני הולכת לפרסם את הסרטונים לחברים שלי בפייסבוק ובאינסטגרם - הוא לובש בגדים מצחיקים או עושה דברים מוזרים ברקע". היא הוסיפה: "העוקבים שלי אפילו התרגלו לשטויות שלו, אז הוא פשוט ניסה לעשות איזה צעד מטופש שם ואתם רואים מה קרה... הוא לא התכוון שזה יקרה".

אז מה עכשיו? הסרטון של קרלי נמצא בעמוד הראשי של רדיט וממשיך לצבור שם צפיות. השניים בטוחים שזה הזמן למנף לעצמם את הקריירה המקוונת, "חשבתי שזה ישעשע את החברים שלי. לא חשבתי שמישהו ישתף את הסרטון, אבל כש-10 אנשים שיתפו, אני ובעלי אמרנו 'וואו, 10 אנשים שיתפו את זה! מטורף", אמרה קרלי, "האמת שיש לי הרבה סרטונים שלנו עושים דברים מוזרים, אבל עד לא מזמן לא היו לי הרבה עוקבים. אנסה לפרסם סרטונים ישנים שלנו ולראות לאן אני יכולה לקחת את זה". שווה לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully