וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי העוקבים נפרדים מבת השף שמתה מסרטן: "לימדת אותי לחייך"

15.7.2017 / 17:20

מאי גורפינקל, בתו של שף מסעדת "דלאל" גולן גורפינקל, הלכה לעולמה השבוע אחרי מאבק במחלת הסרטן. עוקביה ברשתות החברתיות כאבו את לכתה. מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו: "תודה שנתת לי להיות חלק מחייך"

מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, הדוגמנית נטלי דדון והשחקנית טל טלמון נפרדו בצער מבתו היחידה של שף מסעדת "דלאל" גולן גורפינקל, מאי, שמתה והובאה למנוחות ביום שלישי, כשבוע לאחר יום הולדתה ה-15.

"נסיכה שלי, אתמול נפרדנו ממך פיזית אבל לא ממך וממי שהיית ותישארי אצלנו בראש ובלב", כתבה איינאו בחשבון האינסטגרם שלה. "לא האמנתי כשסיפרו לי, ולא בכיתי ישר עד שהגעתי אתמול וראיתי אותך שם... מלאכית קטנה שלי, תודה שנתת לי להיות חלק מחייך. תודה שלימדת אותי לחייך באמת, לא משנה מה קורה ולקחת הכל בפרופורציות", שיתפה טיטי והוסיפה: "לפעמים הייתי מוצאת את עצמי משתפת אותך בדברים הכי עמוקים שלי מהנשמה, ולמרות גילך הצעיר תמיד ידעת מה לייעץ לי. תמיד אצלי בלב".

עוד בוואלה! NEWS:
הלכה לעולמה בתו היחידה של השף גולן גורפינקל: "ילדה לוחמת"
בדרך לחיסול מעוז דאעש בסוריה: כוחות צבא ארה"ב בא-רקה
ישיבה מתוחה על תכנית קלקיליה: הבנייה לא תקודם עד לדיון נוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורפינקל ואביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאי מתה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, מגיל 11, שאותו תיעדה ושיתפה דרך הרשתות החברתיות. באינסטגרם למשל, יש למאי כ-30 אלף עוקבים, שעקבו אחר סרטוני וידיאו ותמונות שהעלתה מבית החולים, אך גם מבילויים עם חברות ועם שלל סלבס כמו בני הזוג שלומית מלכה ויהודה לוי והדוגמנית-שחקנית יערה בנבנישתי. "המלאכית שלי, האור שלי, הגור שלי נפטרה בטרם עת", כתבה השחקנית טל טלמון בעמוד האינסטגרם שלה.

"הלב צורח מכאב מהעולם הלא פייר הזה, שלקח אותך מהר מדי, גם כשאת צוחקת וגם כשאת עוד מתאפרת ומתכננת לעצמך מסיבת יומולדת. עוד לא יודעת איך החיים בלעדייך יהיו. בטוח הרבה פחות יפים". הדוגמנית נטלי דדון ביקשה מעוקביה באינסטגרם להגיע ללוות את מאי בדרכה האחרונה בבית העלמין קרית שאול: "כאב! תלוו אותה גם בשבילי... אבל בעיקר בשבילה!".

"מאי גורפינקל, הילדה שתמיד תישאר בת 15"

גם יתר עוקביה של גורפינקל נפרדו ממנה בכאב. בין אלפי העוקבים שאספה גורפינקל במהלך ימי המחלה היו גם נערות צעירות, בהן בר אברהם, בת 16 ממושב שדה תרומות שבעמק בית שאן.

"תכירו את מאי גורפינקל, הילדה שתמיד תישאר בת 15", כתבה אברהם בחשבון הטוויטר שלה. "אני כבר מניחה שכולם שמעו עליה, קשה שלא לשמוע על מלאכיות… לא קיימות הרבה כאלה. הסיפור שלה ודרך החיים שלה הפנטו אותי. כבר כמה שנים שאני צופה באינסטגרם ומדפדפת, באחד הימים גיליתי ילדה מדהימה שמשתפת את העולם בסיפור חיים שלה, שזה בעצם הקושי הנוראי שהיא עוברת, התאהבתי בה! פשוט ככה".

"ראיתי שהיא משדרת לעולם חיוביות ושמחה, האמנתי והתפללתי שהיא תעבור את זה", תיארה. לדבריה, לפני כמה חודשים שלחה למאי הודעה. "כתבתי לה שאני בטוחה שהיא תעבור את המחלה. כאב לי הלב לראות ילדה שהיא בערך בת גילי, שבזמן שכולנו עסוקים באיך להראות יותר יפה, או במי יותר חכם, ולמי יש את המכשיר הכי חדיש כדי להיות מקובל, נלחמת על החיים עצמם. מאי לימדה אותי כל כך הרבה דברים, כואב לי שלא הייתה לי את הזכות שהיא תכיר אותי כמו שאני מכירה אותה", שיתפה הגולשת הצעירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורפינקל. "תמיד תישאר בת 15"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully