וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לעולמה בתו היחידה של השף גולן גורפינקל: "ילדה לוחמת"

11.7.2017 / 10:56

מגיל 11 התמודדה מאי גורפינקל עם מחלת הסרטן, והלילה, שבוע לאחר יום הולדתה ה-15, הלכה לעולמה. חבריו של השף ספדו: "הייתה גיבורה מעוררת השראה. היה בה רצון לחיים ולמאבק ברע וברוע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאי וגולן גורפינקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתו היחידה של שף מסעדת "דלאל", השף גולן גורפינקל, הלכה הלילה (שלישי) לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מאי, רק בת 15, לקתה בסרטן בגיל 11 כאשר כאבים בברכה הובילו לגילוי של גידול סרטני. אתמול, הודיעו בני המשפחה: "בצער רב ובכאב גדול אנחנו מודיעים על פטירתה של מאי גורפינקל עמישי בטרם עת. ההלוויה תתקיים בבית העלמין קרית שאול, ביום ג' 11 ביולי בשעה 17:00". רק לפני שבוע, חגגה בתו היחידה של השף את יום הולדתה.

השף אביב משה, חברו של גורפינקל, אמר כי הוא מתקשה לעכל את הבשורה המרה. "אתמול הייתי ברגעים האחרונים שלה. אתמול היא הפסיקה לנשום והלכה לנוח. היא ילדה לוחמת, אין דברים כאלה. היא הייתה יוצאת מניתוחים, פותחת את העיניים ושואלת: 'מה שלומך?', אין דברים כאלה, היא הכי גיבורה שיכולה להיות".

השף חיים כהן, חבר נוסף של גורפינקל, סיפר כי אביה מלווה אותו לאורך שנים. "בחיים לא נתקלתי באדם, בטח בילדה, שנלחם באומץ לב כל כך גדול, הירואי, מעורר השראה. תמיד כשהיו מבקרים אותה גם בבית חולים, גם כשהייתה במצב איום ונורא, היא הייתה הראשונה שמקפידה לשאול מה שלומך. היא נלחמה, היא תמיד קיוותה שיהיה בסדר, אבל היא גם ידעה", סיפר. "היא הייתה ילדה סופר אינטיליגנטית וסופר רגישה, באמת להורים שלה זו האבידה הכי גדולה בעולם. כל מי שעקב אחריה באינסטגרם וראה בפייסבוק את המצבים שלה רק יכול להשתאות מול הדוגמה המעוררת השראה הבלתי רגילה הזאת ורצון לחיים. למאבק ברע וברוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתה יוצאת מניתוחים ושואלת לשלומך". מאי גורפינקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully