וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ברק נפרדים מהשוטר האהוב: "החוק עבורו היה ערך עליון"

13.7.2017 / 15:50

תושבי העיר הביעו צער על מותו של רס"ר סנד זמירו, שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בשרון. "על אף העבודה המורכבת, הוא תמיד פעל במקצועיות ואנושיות", סיפרו. מנהליו בעיריית בני ברק: "הוא היה חבר אמת"

סנאד זמירו שוטר שנהרג בתאונת אופנוע בשרון, 13 ביולי 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"פעל במקצועיות ואנושיות", רס"ר זמירו/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

שעות לאחר תאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה היום (חמישי) בשרון, שבמהלכה נהרג השוטר סנד זמירו (29), בעירו בני ברק מתקשים לעכל את הידיעה בדבר מותו. "בכל אירוע הוא היה הראשון להגיע אל השטח ותמיד היה עם חיוך על הפנים", סיפר לוואלה! NEWS יאיר טנא, תושב העיר. "אנו המומים מההודעה המרה שקיבלנו הבוקר ומשתתפים בצערה של המשפחה", אמרו בעירו.

רס"ר זמירו, שוטר מצטיין ביחידת השיטור העירוני בבני ברק, נחשב לדמות מוכרת ומוערכת בעיר. "העבודה בעיר כמו בני ברק היא מורכבת והוא הצליח לעשות את עבודתו במקצועיות ואנושיות" אמר טנא. "ידענו שמבחינתו השמירה על החוק היתה ערך עליון". לדברים הצטרף גם מנהלו של זמירו בעיריית בני ברק, שלומי מלכא, שביקש להיפרד מהשוטר האהוב. "סנד היה חבר אמת ושוטר מצטיין ביחידת השיטור העירוני שלנו ", ציין.

עוד בוואלה! NEWS
נתניהו: "יריבים פוליטיים והתקשורת חברו יחד כדי להרשיע אותי"
שני צעירים כבני 20 נהרגו בהתהפכות משאית מצפון לאילת
הארכות מעצר בפרשת הצוללות: "ראיות בהיקף נרחב, חומר רב נאסף"

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג מפגיעת רכב בסמוך לניר אליהו שבשרון, 13 ביולי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"היה הראשון להגיע לכל זירה". זירת התאונה בשרון שבה נהרג רס"ר זמירו/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

כחלק משירותו בשיטור העירוני, נהג זמירו להסתייע ביחידות מתנדבים מרחבי העיר. הבוקר, מתנדבי "בסיס שיכונים" בבני ברק שעבדו יחד עם זמירו, סיפרו כי הוא סייע להם ככל שנדרש כדי שעבודתם תצליח למען שמירת החוק בעיר. "סנד פעל רבות לצד מתנדבי 'בסיס שיכונים' בני ברק וסייע ככל שניתן למען הצלחתם", סיפרו. "כזה סנד - תמיד למען האחר".

עוד באותו נושא

שוטר רכוב על אופנוע נהרג מפגיעת רכב בשרון

לכתבה המלאה

סנד נהרג בדרך לביתו

לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו בכבישים 207 בני אדם. רס"ר זמירו, נהרג כתוצאה מפגיעת רכב סמוך בכביש 5504 סמוך לקיבוץ ניר אליהו. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. חקירת האירוע העלתה כי האופנוע שעליו רכב השוטר עלה באש בזמן שהיה בדרכו מהעבודה. בעקבות התאונה, הכביש נסגר לתנועה לשני הכיוונים ועומסי תנועה הורגשו באזור.

"כשהגענו למקום ראינו אופנוע בוער", סיפר דרור ששון, פראמדיק מד"א שהגיע לזירה. "במרחק של כ-20 מטר שכב השוטר עם פגיעה רב מערכתית, מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. אזרחים שהיו עדים לתאונה החלו לבצע בו פעולות החייאה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג מפגיעת רכב בסמוך לניר אליהו שבשרון, 13 ביולי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
השוטר נהרג בדרכו לביתו. זירת התאונה, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully