וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש קומות ביותר משבעה מיליון שקלים: הבית של אבי גבאי

13.7.2017 / 9:00

בחמישה חדרים שנפרסים על פני שלוש קומות בשכונת תל ברוך צפון, מתגורר היו"ר הנכנס של מפלגת העבודה. גבאי, שמתהדר בדעות סוציאל-דמוקרטיות, הוא מהפוליטיקאים העשירים ביותר בישראל

צילום: שלומי גבאי

(בווידאו: מחוץ לביתו של אבי גבאי, אחרי הסיבוב הראשון בבחירות)

ביתו של אבי גבאי בצפון תל אביב הפך במהלך הבחירות המקדימות של מפלגת העבודה למוקד תקשורתי, בשעה שעיתונאים רבים צבאו על דלתו וחיכו שייצא וישוחח עמם. גבאי, שטען במהלך הבחירות כי הוא לא תל אביבי מנותק, הוא בין הפוליטיקאים העשירים בישראל, כשלפני שנתיים הגיע שישי בדירוג פורבס של המיליונרים בפוליטיקה בארץ.

יו"ר מפלגת העבודה הטרי, שטען לאורך הבחירות כי עמדתו היא סוציאל-דמוקרטית, לא פרסם מעולם את הצהרת ההון שלו. עם זאת, לפי הערכות מתקופת עבודתו כמנכ"ל בזק, הוא צבר הון בשווי 52 מיליון שקל. על פי מגזין פורבס ישראל, ההון שצבר משכר גבוה, מבונוסים שלהם זכה בעבודתו, ומאופציות שאותן מימש לפני כשבע שנים, בשווי כ-15 מיליון שקל.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו מציץ, לפיד חושש - אבל הניצחון הדרמטי של גבאי הוא רק צעד ראשון
גבאי בבוקר שאחרי הניצחון: "הצלחנו להביא תקווה חדשה"
סקר וואלה! NEWS: שוויון בין גבאי ולפיד בהתאמה לראשות הממשלה

הבית של אבי גבאי, יו"ר העבודה 12 ביולי 2017. מגד גוזני, מערכת וואלה!
חמישה חדרים בצפון תל אביב. ביתו של גבאי/מערכת וואלה!, מגד גוזני

שכרו של גבאי בבזק עמד על 175 אלף שקל בחודש, ולצד זה קיבל בונוס בגובה 100% משכרו השנתי. ב-2010 קיבל בונוס נוסף בסך 1.4 מיליון שקל, ובסוף אותה שנה עבר מדירה בשכונת תל ברוך צפון, לבית פרטי אותו בנה באותה שכונה. גודל הבית הוא 308 מ"ר, על מגרש ששטחו 266 מ"ר. גבאי חי עם אשתו איילת, ולהם שלושה ילדים.

בבית חמישה חדרים, כשבקומת הקרקע מטבח, מחסן, פינת אוכל וסלון. בקומה הראשונה שני חדרי שינה עם חדר רחצה ופינת ישיבה, בקומה השנייה חדר שינה מרכזי עם חדר ארונות וחדר רחצה עם יציאה למרפסת גג פתוחה, מרתף ובו חדר משחקים, וחניה לא מקורה בחצר לשני רכבים. גבאי טרם הסדיר את זכויותיו בחלקה, ובבעלותו 10% מהקרקע כשביתו שלו בנוי על חצי חלקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר לשכת שמאי המקרקעין היוצא, אוהד דנוס, אומר כי מדובר ברחוב שקט ואיכותי בשכונת תל ברוך צפון, כשהנכס נהנה מעורף שקט בצורה של שטח פתוח. "גבאי ידע לקחת החלטות נכונות ולהרוויח. אין ספק שכשהבית נבנה היו ערכי השווי נמוכים משמעותית, ומאז עלו המחירים בתל אביב בכ-160%. בית דוגמת הבית של גבאי נסחר כיום בטווח מחירים שבין 7.5 ל-8 מיליון שקל.

גבאי מסר בתגובה כי אין בבעלותו נכסים או דירות נוספות, וזהו הבית היחיד שבבעלותו ובבעלות אשתו. על הצהרת ההון אמר כי "גבאי הגיש, כנדרש וכמקובל, הצהרת הון כוללת, כאשר מונה לשר. במידה וייבחר לתפקיד ציבורי שמחייב זאת הוא יגיש שוב הצהרת הון. כלל, מכיוון שבכל הקריירה שלו עבד גבאי בגופים ציבוריים וממשלתיים, דווח שכו כל העת ובאופן שוטף".

הבית של אבי גבאי, יו"ר העבודה 12 ביולי 2017. מגד גוזני, מערכת וואלה!
הבית של גבאי/מערכת וואלה!, מגד גוזני
הבית של אבי גבאי, יו"ר העבודה 12 ביולי 2017. מגד גוזני, מערכת וואלה!
ביתו של גבאי/מערכת וואלה!, מגד גוזני
אבי גבאי יוצא מביתו הבוקר לאחר הנצחון בפריימריז בלילה 11 בילי 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
יוצא מביתו אחרי הניצחון בפריימריז/מגד גוזני, מגד גוזני
אבי גבאי הבוקר בפתח ביתו בתל אביב 5 ביוני 2017. שלומי גבאי
ביתו של גבאי, ביום שאחרי הסיבוב הראשון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully