וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד גדוד קרקל הושעה מתפקידו בגלל חשד ליחסים בלתי הולמים

11.7.2017 / 9:08

סגן-אלוף אלעד כהן הושעה למשך 30 יום בידי מפקד פיקוד דרום, אלוף אייל זמיר, בשל חקירת מצ"ח בחשד לניצול יחסי מרות. הוא היה צפוי לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים ללא כל קשר לחקירה

צילום: פייסבוק וארכיון צה"ל, עריכה: יוסי אלטר
חיילות צה"ל. AP
חשד ליחסי מרות/AP

מפקד גדוד קרקל סגן-אלוף אלעד כהן הושעה היום (שלישי) מתפקידו למשך 30 יום בידי אלוף פיקוד דרום, אייל זמיר. זאת, בעקבות חקירת מצ"ח בחשד שניהל יחסים בלתי הולמים בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות. כהן היה צפוי לסיים את תפקידו בגדוד בשבועות הקרובים, ללא כל קשר לחקירה ולהשעייתו.

הגדוד, הכפוף לעוצבת אדום של פיקוד הדרום, הוא גדוד חיל רגלים שבו משרתים לוחמים ולוחמות יחדיו. הגדוד הוקם באופן ייעודי במטרה לשלב נשים במערך הלחימה של צה"ל, כשהרכבו האנושי הוא שליש גברים ושני שלישים נשים. בשנת 2000 החלה פלוגה ניסיונית שהתבססה על גרעינים מתנועות נוער מסלול הכשרה משולב ללוחמים ולוחמות. בחודש פברואר 2004 אוחדו כמה פלוגות מסוג זה לכדי הגדוד המלא.

עוד בוואלה! NEWS:
כשחיזבאללה ואיראן יהיו בגולן: צה"ל נערך ליום שאחרי שהפסקת האש תופר
עסקת ענק של משרד הביטחון: 1.5 מיליארד שקל להגנת אסדות הגז
אלוף במיל' בצה"ל נלקח לחקירה בחשד למעורבות בפרשת הצוללות

בחודש מרץ בשנה שעברה הודח מפקד גדוד הסיור הבדואי, סגן אלוף שי שרף, בשל "דיווחים לא אמינים שמסר למפקדיו" בעקבות חקירה שעניינה מערכת יחסים שניהל עם חיילת הכפופה לו.

קצין בכיר בצה"ל מסר אז כי הדחתו של שרף נעשתה בתום חקירת מצ"ח בחשד לניצול יחסי מרות והתנהגות שאינה הולמת, מצדו ומצד החיילת. אותו קצין הדגיש אז כי מדובר בצעד פיקודי וכי החשדות עוד התבררו בעת ההחלטה על הדחתו של שרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully