וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השראה": המפגש המרגש של הרמטכ"ל והשוטר שנפצע אנושות בפיגוע

11.7.2017 / 9:58

חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל ביקרו בכפר השיקומי "עלה נגב נחלת ערן" שבו מתגורר השוטר מאור משה, שנפצע לפני כשנתיים בפיגוע בשער שכם. לאחר מכן המשיכו הבכירים לטייסת האדיר: "יום כזה הוא ביטוי לעוצמתו של צה"ל"

חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט ביקרו אתמול (שני) בכפר השיקומי "עלה נגב נחלת ערן". הביקור כלל סיור במתקנים השונים בכפר ומפגש עם הדיירים והמטופלים, בהם גם מאור משה, שוטר מג"ב ממושב נבטים שלפני כשנתיים נפגע באורח אנוש בפיגוע בשער שכם. משה הסתער יחד עם חבריו על המחבל ונפצע מכדור תועה של אחד השוטרים.

איזנקוט כתב בספר המבקרים של הכפר כי "זהו ביקורו הראשון של פורום המטה הכללי במקום. זו הזדמנות להתרשם שוב מהחזון, השליחות ואהבת האדם. המפגש מלמד על רוח האדם ועוצמת החברה, שנמדדת ברגישותה וחוזקתה ובעשייה לכל אדם. אני מצדיע לכם על העשייה, שהיא מקור השראה לחברה הישראלית ולצה"ל כצבא עם ממלכתי".

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דריסה בגוש עציון: חייל נפצע קל; המחבל נורה ונהרג
המו"מ על הנעדרים: "משלחת חמאס מבקרת בקהיר לקידום העסקה"
שני פלסטינים חצו את גדר המערכת לעבר עוטף עזה ונתפסו

"ביטוי להיות של צה"ל צבא העם"

המרכז מיועד לתת מענה שיקומי ייחודי למטופלים תושבי הדרום, המתגוררים בקהילה לאחר פגיעות נרכשות כמו פגיעת ראש טראומתית, אירוע מוחי, פגיעת חוט שדרה ותסמונות כאב. הטיפול הניתן במקום הוא רב תחומי וכולל פיזיותרפיה, הידרותרפיה, ריפוי בעיסוק, טיפול בתקשורת וטיפול סוציאלי.

יו"ר הכפר השיקומי, אלוף במיל' דורון אלמוג, אמר כי "אם אנחנו רוצים להיות ראויים להיקרא בני אנוש, אנחנו צריכים לדעת להתייחס לחוליות החלשות בחברה. כיום אנחנו מובילים מסע חברתי שאותו אנו מכנים 'תיקון עולם', לחיזוק החוליות החלשות בחברה".

בנוסף, ביקר פורום המטה הכללי בבסיס נבטים ובטייסת האדיר. בסיכום היום אמר הרמטכ"ל כי "יום בו פורום המטה הכללי פותח את הבוקר בכפר שיקומי עלה נגב במפגש עם מתנדבים, עובדים ודיירים בעלי מוגבלויות, ומסיים בביקור בטייסת האדיר בקצה החץ המבצעי של צבא ההגנה לישראל- זהו הביטוי לעוצמתו של צה"ל והיותו של הצבא צבא העם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully