וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי נהרג בתאונה בדרום ביום הולדתו: "חיוך גדול ולב ענק"

10.7.2017 / 11:25

חבריו של אודי קאשי, בן 44 מהמושב יבול שבמועצה האזורית אשכול, כואבים את מותו בהתנגשות אוטובוס ברכבו אתמול במועצה. "אני משתתף בצער הכבד של בני המשפחה", מסר ראש המועצה גדי ירקוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאשי, נהרג ביום הולדתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אודי קאשי בן 44 מהמושב יבול שבמועצה האזורית אשכול, נהרג אמש (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 232 סמוך לעין הבשור שבדרום. קאשי, שנהרג ביום הולדתו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "אודי הוא בין בני המושב הראשונים", ספדה לו אורלי אמסלם שכנתו. "מאז שהיה ילד היה אהוב, עם חיוך גדול ולב ענק. אודי היה מלא בשמחת חיים, שתמיד התנדב לעזור למי שביקש".

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר כי הם "כואבים את מותו הטראגי אמש של בן אשכול. לצערנו קיבלנו שוב המחשה טראגית ומצערת ביותר שהרחבת כביש 232 היא בגדר הצלת חיים. לאחר מאבק, אישר משרד התחבורה את זירוז הרחבת הכביש מצומת מגן לכרם שלום, ואנו דורשים מהמשרד למצוא את התקציב להרחבת המשך הקטע – שבו אירעה התאונה".

"עד להשלמת תכנית ההרחבה", אמר ירקוני, "אנו דורשים את הגברת האכיפה על הכביש, והאצת פתיחת מחסום ארז שיקל על התנועה מסכנת החיים בכביש. אני משתתף בצער הכבד של בני המשפחה, ושל קהילת יבול, ומחזק את ידיהם בשעה קשה זו".

עוד בוואלה! NEWS:
תופעה מדאיגה: שליש מההרוגים בתאונות דרכים השנה - מהמגזר הערבי
בן 13 נהרג בהתנגשות רכב במעקה בטיחות בירושלים; 3 נפצעו
גל מעצרים בפרשת הצוללות: הערכה - החוקרים ינסו לגייס עד מדינה

גבר כבן 30 נהרג בתאונה בין משאית לרכב פרטי בכביש 232 במועצה האזורית אשכול, 9 ביולי 2017. יניר מזרחי, דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה הקטלנית, אמש/מד"א, יניר מזרחי, דוברות מד"א

קאשי נלכד ברכב - וחולץ ללא רוח חיים

קאשי נהרג אמש סמוך לשעה 21:00 בהתנגשות בין אוטובוס לרכב פרטי בו נהג, ומותו נקבע במקום. סגן מנהל מחוז דרום, פרמדיק מד"א מושון וקנין, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה. נהג הרכב הפרטי, גבר בשנות ה-30, נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל הוא היה ללא רוח חיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הבוקר נהרג גבר בשנות ה-40 לחייו בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 581 בשרון, בסמוך לקיבוץ עין החורש. צוות מד"א שהוזעק למקום החל להעניק לו טיפול רפואי, אך נאלץ לקבוע את מותו בזירת התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully