וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גג בניין מגורים באשדוד: נער בן 16 התחשמל למוות

9.7.2017 / 19:24

הנער נפגע באורח קשה וטופל בידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום - שנאלצו בתום פעולות החייאה לקבוע את מותו במקום. המשטרה: "הנער ניסה לטפס על עמוד שהתברר כי הוא מוזן במתח חשמלי וכתוצאה מכך איבד את הכרתו ונפל לאחור"

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

נער בן 16 נפגע באורח קשה הערב (ראשון) לאחר שהתחשמל על גג בניין מגורים ברחוב אקסודוס שבאשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה ומפרטים ראשונים עולה כי הנער שהה עם כמה מחבריו על גג הבניין וניסה לטפס על עמוד שהתברר כי הוא מוזן במתח. כתוצאה מכך איבד הנער את הכרתו ונפל לאחור. החוקרים שנמצאים במקום החלו באיסוף עדויות ובביצוע פעולות החקירה הנדרשות.

"עלינו לגג בניין בן 20 קומות, ראינו על הגג נער בן 16 שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות על גופו", סיפר פראמדיק מד"א שמוליק הרטמן שהגיע לזירה. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
"הבריכות מסכנות את הציבור": צו הפסקה לפארק "לונה גל" שבכנרת
חייל בן 21 התמוטט בפארק המים "ימית 2000" בחולון – ומת
אש משתוללת סמוך לבסיס ליד בית שמש; סכנה למחסני תחמושת

התחשמלות של נער באשדוד 9 ביולי 2017. איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
מותו נקבע לאחר פעולות החייאה/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה
התחשמלות של נער באשדוד 9 ביולי 2017. שי מכלוף, מערכת וואלה! NEWS
הבניין שבו התחשמל הנער/מערכת וואלה! NEWS, שי מכלוף

בשבוע שעבר נפגע צעיר בן 21 באורח קשה מהתחשמלות במהלך עבודות שיפוץ בניין ברחוב מלכי ישראל בהרצליה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא. שבוע בלבד לפני כן נפגע באורח קשה פועל בניין כבן 55, גם הוא באתר בנייה בהרצליה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבו אינו יציב.

בחודש שעבר נהרגה תינוקת כבת שנה לאחר שהתחשמלה בנגב. התינוקת נפגעה באורח אנוש והובעה לחבירה עם צוותי במד"א בכביש 31, סמוך לצומת ערד. שם העניקו לה חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפול רפואי, שכלל פעולות החייאה, ולבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

(עדכון ראשון: 19:00)

התחשמלות של נער באשדוד 9 ביולי 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
גג הבניין/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה
התחשמלות של נער באשדוד 9 ביולי 2017. איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
זירת ההתחשמלות/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully