וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מושל ניו ג'רזי סגר את החופים לציבור - ובילה בהם לבדו

אחרי שתקציב המדינה לא עבר, החליט כריס כריסטי - אחד מבכירי הקמפיין של טראמפ - להשבית את השירותים הציבוריים לקראת חגיגות יום העצמאות. אחרי שהכחיש כי שהה שם, נאלץ דוברו להודות עם פרסום תמונות שלו. "הוא לא השתזף, היה לו כובע בייסבול"

מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי בחוף הים שאותו סגר לציבור, יולי 2017. טוויטר, צילום מסך
סובל מצניחה בפופולריות שלו. המושל כריסטי בחוף/צילום מסך, טוויטר

מושל מדינת ניו ג'רזי כריס כריסטי תועד מבלה בחוף ים ציבורי - שאותו הורה לסגור אחרי שהמחוקקים במדינתו לא הצליחו להעביר תקציב. כתוצאה מכך, נסגרו שירותים ציבוריים לא הכרחיים לקראת חגיגות יום העצמאות של ארצות הברית, שיצוינו מחר והמשיכו את סוף השבוע.

"לא השתזפתי בכלל", טען המושל הרפובליקני לפני שפורסמו התמונות, שצולמו מהאוויר והובילו לביקורת נוקבת נגדו. לדבריו, הוא בילה את סוף השבוע במגורי המושל והוא נסע לעבודה באמצעות מסוק ממשלתי. עם זאת, בתמונות שנחשפו בתקשורת המקומית הוא נראה בחוף שומם לצד משפחתו. תושבים שניסו להיכנס למקום נשלחו בחזרה על ידי המשטרה.

אחרי פרסום התמונות של כריסטי, אחד מבכירי קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ שסובל מצניחה בפופולריות שלו בשל שורת סקנדלים, אמר הדובר שלו כי הוא היה רק לזמן קצר בחוף. לדבריו, "הוא לקח את אשתו ואת משפחתו לחוף לפני שהגיע למשרד. הוא לא השתזף, הוא היה עם כובע בייסבול".

בשנת 2014 הסתבכו עוזריו של כריסטי בפרשה שכונתה "BridgeGate" שבמסגרתה הואשמו כי יצרו פקק תנועה באחד הגשרים העמוסים במדינה במטרה לנקום בראש עיר שסירב להביע תמיכה במושל.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע הזליגות לגולן: צבא סוריה הכריז על הפסקת אש בדרום המדינה
גרמניה: 18 הרוגים בתאונה בין אוטובוס למשאית בבוואריה
טראמפ שוחח עם מלך סעודיה על תהליך השלום: "דברים מעניינים קורים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully