וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 64 נפגעה בינוני-קשה מהכשת נחש בעת קטיף דובדבנים בגולן

30.6.2017 / 13:50

האישה הוכשה בכף ידה, הובהלה במהירות לבית החולים זיו, טופלה בחדר הטראומה על ידי נסיוב ונמצאת כעת בטיפול נמרץ. אתמול נפגע נער בן 14 באורח קשה מהכשת נחש צפע סמוך לגדרה בכף רגלו

אישה בת 64 הוכשה על ידי נחש צפע בקטיף דובדבנים בגולן ונפצעה בינוני-קשה, 30 ביוני 2017. בית החולים זיו, אתר רשמי
האישה הוכשה בכף ידה/אתר רשמי, בית החולים זיו

תושבת רמת הגולן בת 64 נפגעה באורח בינוני עד קשה היום (שישי) לאחר שהוכשה על ידי נחש צפע בכף ידה בעת שעסקה בקטיף דובדבנים. האישה הובאה לחדר המיון שבמרכז הרפואי זיו שבצפת. היא טופלה בחדר הטראומה על ידי נסיוב והועברה בדחיפות לטיפול נמרץ.

אתמול נפגע נער בן 14 באורח קשה מהכשת נחש בשביל הסמוך ליישוב יד בנימין שממזרח לגדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ופינו את הנער לבית החולים קפלן שברחובות כשהוא לא יציב, עם סימני הכשה בכף רגלו ולדבריהם "תגובה קשה".

עוד בוואלה! NEWS:
נער בן 14 הוכש בכף רגלו על ידי נחש ליד גדרה; מצבו קשה
הערכה: חיים בן ה-13 איבד את דרכו – ונדרס למוות בדרך לאוטובוס
ההתעללות בגבעת אולגה: על גוף התינוק נמצאו סימני נשיכה

רוכב אופניים בן 50 נהרג מפגיעת מכונית ליד קיבוץ גבעת השלושה. מד"א
רוכב אופניים בן 50 נהרג מפגיעת מכונית ליד קיבוץ גבעת השלושה/מד"א

למקום הגיעו פרמדיק מד"א אריאל פלאוט, שמתגורר בסמוך למקום, ואבשלום עובדיה, שהוזעק בניידת טיפול נמרץ. "הגעתי מביתי הסמוך וראיתי נער כבן 14 שוכב על שביל הליכה מרוצף", אמר פלאוט. "הוא היה בהכרה מלאה עם סימני הכשה בכף הרגל. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול והכנת הצוות הרפואי במיון".

לפני כשלושה חודשים נפגע באורח קשה ילד בן 12, תושב ג'סר א-זרקא, מהכשת נחש בשדות של גבעת עדה. הילד פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב קשה אך יציב, עם סימני הכשה בגפיים תחתונות. בבית החולים מצבו יוצב, והוא החל לקבל טיפול תומך וסרום לטיפול בהכשה. לאחר מכן, הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully