וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מגבעת אולגה חשודים בהתעללות שגרמה להתעוורות בנם התינוק

שלומי גבאי ורויטל בלומנפלד

30.6.2017 / 9:07

המשטרה עצרה את זוג ההורים, בשנות ה-20 לחייהם, לאחר שאשפזו את בנם בבית החולים הלל יפה כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני חבלות. התברר כי הוא סובל מדימום פנימי ומנזק מוחי, ומצבו בינוני ויציב. ההורים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם

אדם במצב צמח בבית חולים. ShutterStock
חשד להתעללות/ShutterStock

משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר (שישי) זוג הורים מגבעת אולגה בשנות ה-20 לחייהם בחשד להתעללות קשה בתינוקם בן התשעה חודשים. על פי החשד, התינוק, בן יחיד להוריו, עבר הזנחה קשה והתעללות חמורה שכתוצאה ממנה איבד את ראייתו לצמיתות, והוא סובל מנזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים. ההורים חשודים כי טלטלו את ילדם.

אתמול הובהל התינוק לבית החולים הלל יפה שבחדרה על ידי הוריו כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני חבלות. במהלך הבדיקות הרפואיות התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו. התינוק הועבר לטיפול בית חולים "דנה" בתל אביב והוא עדיין מחוסר הכרה ומצבו בינוני ויציב, והוא סובל מנזק מוחי ולוקה בעיוורון.

עוד בוואלה! NEWS:
עד המדינה שחוסל הובא לקבורה: "אלוהים ישלם למי שעשה את זה"
הנשיא חנן את האב ל-16 שאינו מכיר במדינה: "נעשה צדק"
ירה שלוש פעמים - ווידא הריגה: צעיר מואשם ברצח בת זוגו בבת ים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ההורים משתפים פעולה עם החקירה/ראובן קסטרו

ההורים נמצאים בשעה זו בחקירה בתחנת המשטרה בחדרה ובהמשך הבוקר הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום שבחיפה. לפי שעה, ההורים משתפים פעולה בחקירה והמשטרה מבקשת להאריך את מעצרם בעשרה ימים.

מדובר במשפחה שאינה מוכרת לרשויות הרווחה, ועברה לאחרונה להתגורר בחדרה, ומצבה הסוציו-אקונומי מוגדר נמוך מאוד. ככל הידוע, הילד היה בריא והנזקים הקשים נגרמו לו בעקבות ההתעללות הקשה.

הוא הובא לפני חודשים לסניף "טיפת חלב" המקומי לבדיקות שגרתיות, שם הכול היה תקין ולא אובחן דבר חריג. עם זאת, לבדיקה שנקבעה למועד שלאחריו ההורים לא הגיעו, וב"טיפת חלב" לא הצליחו לאתר את המשפחה. צוותי הרווחה של עיריית חדרה מעורבים גם הם במקרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הבית בגבעת אולגה, חדרה, שבו מתגוררים ההורים שהתעללו בתינוק שלהם. שלומי גבאי
הבית שבו מתגוררת המשפחה בגבעת אולגה/שלומי גבאי

באפריל האחרון נעצר זוג הורים מנתניה בחשד להתעללות פיזית ונפשית בשלושת ילדיהם. הם נעצרו בעקבות תלונה שהגישה בתם, בת 16, באתר של המשטרה, שסיפרה על ההתעללות לכאורה בה ובשני אחיה, בני 14 ו-17.

באותו החודש נעצרו שני תושבי ירושלים בחשד להתעללות בשלושת ילדיהם. השניים נעצרו לאחר שהתקבל דיווח במשטרת המחוז כי האב חשוד בהכאת בנם בן החמש. לשניים שני ילדים נוספים, בני שמונה ו-11. עורך דינם של ההורים, עו"ד רועי פוליטי, מסר כי השניים, שהינם עורכי דין בעצמם מכחישים את הטענות. לדבריו החבלות שנגרמו לילד היו כתוצאה מהשתוללות והוא אף נלקח לטיפול במרפאת "טרם" שבעיר.

(עדכון ראשון 8:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully