וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי דן מרגלית: "מאחל לאולמרט שיבחר בדרך הישר"

29.6.2017 / 9:46

מרגלית, שהיה חברו הקרוב של ראש הממשלה לשעבר, בירך על החלטת ועדת השחרורים לקצר את מאסרו. "אני מאחל לו שיחזור להיות אהוד שהכרתי, אך אני לא חושב שנוכל לחזור להיות חברים", הבהיר

צלמים זמניים מורשים

העיתונאי דן מרגלית, שהיה בעבר חברו הקרוב של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אמר היום (חמישי) לאולפן וואלה! NEWS כי הוא מקווה "שהוא יסור מדרך הרע ויבחר בדרך הטוב". זאת, בעקבות החלטת ועדת השחרורים לקצר את מאסרו של אולמרט ולשחררו מהכלא ביום ראשון הקרוב.
בהתייחס לבדיקה המתנהלת בחשד להוצאת מסמכים מסווגים טען: "הבדיקה בעניין הביטחון הלאומי אינה במקומה. זה לא אומר שאסור להיכנס להוצאת ספרים, אולמרט אינו וענונו. בשירות בתי הסוהר כנראה חושבים שהתנהגות אולמרט לא כל כך רעה".

לדברי מרגלית, "ההחלטה הייתה צפויה, היה לי ברור שזה מה שהם יחליטו. חלק אדיר מהתקשורת והמשפטנים נאבק למענו. אני מאחל שיסור מדרך הרע וייבחר בטוב כמו שהיה פעם ויידע שקט ושלווה". עוד ציין כי "זה יום חג בשבילו. אני מאחל לו שיהיה אהוד שהכרתי כשהוא היה הלוחם הכי גדול בשחיתות, אך אני לא חושב שנחזור להיות חברים".

עם ההודעה על שחרורו כתב מרגלית בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מאחל לאולמרט שסר מדרך הישר לחזור אליה בתוספת 'והצנע לכת', ותודה ללישנסקי ובורובסקי, ואחר כך למזוז ולדור בן ארי והשופטים שפעלו למען הצדק".

עוד בוואלה! NEWS:
צפו בשידור החי: ועדת השחרורים קיצרה את עונשו של אהוד אולמרט
אחיו של אולמרט: "מקווה שיוכל לצאת הביתה ביום ראשון"

אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
"החקירה בעניין הביטחון הלאומי אינה במקומה". אולמרט/ראובן קסטרו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully