וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל שהוביל לחיסול וחופי הים היקרים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

צילום: שלומי גבאי, ניב אהרונוסון, יוני ריקנר, יותם רונן, מאצ'י הוף, רויטרס, עריכה: נועה לוי

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

פרסום ראשון על מה שנראה כמו מחדל משטרתי שהוביל לחיסולו של עד המדינה אתמול באשקלון. גלי גינת, כתבת המשפט של וואלה! NEWS חושפת את המחדל הזה.

עונשו של הזמר קובי פרץ שהורשע בהעלמת מס במיליונים קוצר היום, אבל הוא עדיין יישב בכלא. גלי גינת,שבה ומדווחת גם בפרשה הזו.

היום החל תהליך הגישור בין בית החולים הדסה לבין הורי הילדים המטופלים במחלקה האונקולוגית. משה אסולין שבנו מטופל במחלקה על התחושה ביום שאחרי הסערה בביה"מ העליון.

תוכנת כופר זדונית שיתקה אתמול והבוקר מערכות מיחשוב במדינות רבות וארגונים גדולים ברחבי העולם, כולל ישראל.
מור לוי, ראש צוות זיהוי ומחקר תקיפות בסייברזין, תסביר מי עומד מאחוריה והאם וכיצד ניתן להתגונן.

מבוכה לנשיא ארה"ב ולרפובליקנים- נדחתה ההצבעה על רפורמת הבריאות של טראמפ שמבטלת את זאת של קודמו, אובמה. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS לוושינגטון, עם הפרשנות.

חופשת הקיץ כבר כאן, כמה יעלה לכם בילוי משפחתי בחוף הים? באיזה חוף תשלמו למשל שבעה עשר שקלים לטילון קטן וכמה תשלמו על חנייה? אירה אמרגליק, כתבת הצרכנות של וואלה עסקים עושה לכם חשבון.

קיץ חם של הופעות מחו"ל, מרבית האמנים יתארחו במלון דן בתל אביב , שם נערכים לרשימת הדרישות שלהם. איתי אליעז מנכ"ל המלון יפרט מה למשל יחכה לבריטני ספירס בסוויטה.

בעוד שבוע תיפתח המכביה העשרים, והרכבת האווירית של הספורטים היהודים מכל העולם כבר בשיאה, רענן ברנובסקי מוואלה ספורט מקבל את פניהם בנתב"ג.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully