וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבוע: אהוד אולמרט שוחרר מבית החולים

ראש הממשלה לשעבר שוחרר מבית החולים שיבא שבתל השומר, שם אושפז לאחר שהתלונן על מיחושים בלבו. מבית החולים נמסר כי ניתנו לו הנחיות להמשך טיפול בממצאי הבדיקות שעבר במחלקה הקרדיולוגית

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוחרר היום (שלישי) מבית החולים שיבא שבתל השומר, שם אושפז לפני כשבוע. מבית החולים נמסר כי הוא טופל בהתאם לממצאי הבדיקות שנערכו במהלך אשפוזו, והוא שוחרר עם הנחיות להמשך טיפול בממצאים אלו.

אולמרט, הנושא עונש מאסר של 27 חודשים בגין שוחד, אושפז ביום שלישי שעבר לאחר שהתלונן על מיחושים בלבו בעת שהותו בכלא. הוא אושפז במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים לאחר שמסר לאסירים שהיו עמו כי הוא חש ברע וביקש סיוע רפואי.

עוד בנושא:
שבוע לאחר אשפוזו: אולמרט נשאר להמשך בדיקות בבית החולים שיבא
בעקבות דליפת תמונת אולמרט: תחקיר לצוות וחידוד נהלים בשיבא
פרשת מסמכי אולמרט: הפרקליטות תחליט השבוע אם לפתוח בחקירה

אהוד אולמרט, בית משפט השלום ירושלים. 10 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
אהוד אולמרט, בית משפט השלום ירושלים. 10 בפברואר 2016/נועם מושקוביץ

לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מד"א לכלא מעשיהו כדי לפנות אותו לבית החולים. אולמרט עבר בדיקות מקיפות, ובהן נקבע כי אינו סובל מאירוע לבבי וכנראה לא עבר אחד כזה, טרם הגיע לבית החולים. אחת הסברות שהועלו היא שהוא שרוי במתח רב סביב סוגיית שחרורו המוקדם, מה שהשפיע על מצבו הגופני ועל הירידה החדה במשקל גופו.

במהלך אשפוזו מאובטח אולמרט על ידי אנשי שב"כ, ללא נוכחות אנשי שב"ס. עם זאת, שירות בתי הסוהר הוא שקובע עם מי ייפגש במהלך אשפוזו. בסוף השבוע פורסמה תמונה שבה הוא נראה חולה וכחוש, כשהוא לבוש בבגדי מטופל וסועד בחדר האוכל של המחלקה הקרדיולוגית שבה הוא שוהה. הגישה אליו הוענקה רק לאנשי הצוות הרפואי ולמאבטחים מטעם שירות הביטחון הכללי ובית החולים חוקר את הדלפת התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully