וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודות לערנות התושב: ניצלו חיי נץ נדיר שנמצא פצוע ברמת השרון

28.6.2017 / 0:14

הווטרינר העירוני של רמת השרון הופתע לקבל קריאה ממוקד 106, לאחר שאחד מתושבי העיר דיווח על עוף ששכב פצוע על המדרכה. הנץ התארח בביתו של הווטרינר במשך הלילה והועבר לשיקום בספארי שברמת גן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הצלחנו לייצב את מצבו". הנץ הנדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנייה יוצאת דופן התקבלה השבוע במוקד העירוני של רמת השרון, כשאחד מתושבי העיר שם לב לעוף דורס ששכב פצוע על המדרכה, וזיהה אותו כבז. הווטרינר העירוני ד"ר שי פלד הוזעק לשטח בהקדם האפשרי – לפני שנטרפה הציפור על ידי חתולי הרחוב – אסף אותה ומבדיקה ראשונית הבין כי מדובר בנץ נדיר, הסובל מכנף שמוטה.

מאחר שמדובר היה בשעת לילה מאוחרת הנץ קיבל אירוח לבבי בביתו של ד"ר פלד והועבר בבוקר לבדיקה של וטרינר המומחה בעופות. משם, הועבר לבית החולים הווטרינרי שבבית דגן. "עובדי העירייה אספו את הציפור בזהירות ומסרו לי אותה בחצות. משום שהספארי היה סגור בשעה זו, לקחתי את הנץ לביתי להשגחה ולטיפול תומך ובבוקר העברנו אותו לבית החולים הווטרינרי, שם טיפלו בו במהירות ובמיומנות".

כעת נמצא הנץ הנדיר בטיפול בספארי שברמת גן. לאחר שיעבור שיקום והליך החלמה קצר הוא ישוחרר בחזרה לטבע. "הודות לערנותו של תושב העיר ולפעילותו המהירה של המוקד העירוני הצלחנו לייצב את מצבו הרגיש של הנץ – ולהציל את חייו".

עוד בוואלה! NEWS:
מזג אוויר: גל החום בשיאו וזיהום אוויר כבד יורגש מחר ברחבי הארץ
הורי הדסה סוגרים יממה לשביתת הרעב: "למען ילדינו שנותרו בחיים"
לבקשת הגרעין התורני: עיריית לוד שקלה לבטל את חגיגות העיד אל-פיטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנץ הנדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully