וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון רצח במודיעין: בן 77 דקר את אשתו בת ה-74 וניסה להתאבד

מצבה של האישה מוגדר בינוני והיא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר. הבעל נפצע בינוני ופונה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. בעירייה אמרו כי הזוג לא היה מוכר לשירותי הרווחה

צילום:דוברות המשטרה

אישה בת 74 נפצעה באורח בינוני הבוקר (שני) מדקירות ובעלה בן ה-77 נפצע באורח בינוני בדירתם במודיעין. מחקירה ראשונית עולה חשד כי הבעל ניסה לרצוח את אשתו, ולאחר מכן ניסה להתאבד. מעיריית מודיעין נמסר כי מפרטים ראשוניים עולה שמדובר בזוג שלא מוכר לרווחה, לא בענייני אלימות ולא בענייני סיוע כלכלי.

ממד"א נמסר כי הדיווח על שני פצועים בדירה התקבל במוקד סמוך לשעה 5:30 בבוקר. חובשים ופרמדיקים הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי לשני הפצועים, שנמצאו כשהם דקורים בפלג גופם העליון. לאחר הטיפול הראשוני בזירה פונתה האישה לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, והגבר לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב.

"כשנכנסנו לדירה ראינו בת 74 שוכבת על הרצפה", שחזרו הפרמדיקים מישל רשקובסקי וזיו פרמן. "היא הייתה בהכרה וסבלה ממספר פצעי דקירה. הענקנו לה טיפול ראשוני מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים והיא פונתה במצב קשה לבית החולים. בן 77 שהיה בדירה סבל גם הוא מפציעות מדממות בפלג גופו העליון ופונה במצב בינוני ויציב לבית החולים אסף הרופא".

אחת השכנות של בני הזוג סיפרה לוואלה!NEWS: "האירוע התרחש ככל הנראה בשעת לילה מאוחרת מאוד. הגיעו לכאן עשרות ניידות ורכבי עזרה ראשונה, תחילה חשבנו שמדובר בתאונת דרכים ברחוב". היא הוסיפה: "לא ייאמן שהאלימות נגד נשים הגיע עד לפתח דלתנו".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בבריטניה: רוסיה עומדת מאחורי מתקפת הסייבר בפרלמנט
קולומביה: 9 הרוגים ו-28 נעדרים בטביעת ספינת תיירים בצפון-מערב המדינה
לוחם בחטיבת הנח"ל נרדם במהלך תרגיל – מפקדיו נשלחו יחד איתו לכלא

חשד לניסיון רצח והתאבדות במודיעין – גבר כבן 70 דקר את אשתו ופצע אותה קשה ונפגע בינוני, 26 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת האירוע/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully