וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל במיל' גל הירש נחקר באזהרה בחשד למעורבות בפרשת השוחד

25.6.2017 / 14:25

הבעלים של חברת "דיפנסיב שילד", שהיה בעבר מועמד לתפקיד המפכ"ל, נחקר עם שותפיו בחשד לעבירות שוחד, מרמה והלבנת הון בעסקאות שבוצעו בחו"ל, במסגרת חקירה שנפתחה לפני כשנה. חוקרי יחידת להב 433 פשטו על משרדי החברה

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר

המשטרה חקרה הבוקר (ראשון) באזהרה את תא"ל (מיל') גל הירש ואת שותפיו בחשד לשורה של עבירות שוחד, מרמה, העלמת מיסים והלבנת הון בעסקאות שבוצעו בחו"ל. במסגרת החקירה של יחידת להב 433, בוצעו חיפושים במשרדי החברות המעורבות לכאורה.

גל הירש מודיע על הסרת מועמדותו לתפקיד המפכ"ל, ראש העין, 24 בספטמבר 2015. שלומי גבאי
גל הירש/שלומי גבאי

החקירה החלה לפני כשנה, ועוסקת בחשד לביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון, עבירות מס על פי פקודת מס הכנסה, קבלת דבר במרמה ומתן שוחד לעובד ציבור זר שבוצעו על פי החשד על ידי מנהלים ועובדים בחברת "דיפנסיב שילד" של הירש, העוסקת בתחום הייעוץ הביטחוני, וחברות הקשורות אליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

על פי החשד, הירש ושותפיו זכו שלא כדין בהסכמים לביצוע פרויקטים בהיקפים כספיים נרחבים במדינה זרה. היחידות החוקרות בודקות בין היתר האם הסתירו את רווחיהם בניגוד לחוק.

במשטרה אמרו כי החקירה מנוהלת בשיתוף פעולה בינלאומי וכן עם חקירות מס הכנסה תל אביב ברשות המסים, הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully