וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החום הכבד: נערים בבריטניה לבשו חצאיות לבית הספר

תקנון בית הספר בעיר אקסטר אוסר על התלמידים ללבוש מכנסיים קצרים - אך מאפשר לבנות ללבוש חצאיות. התלמידים לוו את פרטי הלבוש של חברותיהם כפתרון יצירתי לחום שפוקד את הממלכה. ההורים תמכו: "זה פתרון מבריק"

צילום: רויטרס

עשרות תלמידים בית הספר "איסקה" בעיר אקסטר שבדרום בריטניה סבלו מהחום הכבד שפוקד את הממלכה והגיע לטמפרטורה ממוצעת של 33 מעלות. כשביקשו התלמידים להגיע לבית הספר כשהם לבושים במכנסיים קצרים הם נתקלו בסירוב מצד ההנהלה.

"זה קשה לשבת כל היום בכחתה במכנסיים ארוכים כשחם כל כך", אמר אחד התלמידים. לאור תקנות הלבוש של הנהלת בית הספר, מצאו התלמידים פתרון יצירתי: הם לוו את החצאיות של חברותיהם לספסל הלימודים ולבשו אותם, בהתאם לתקנון בית הספר.

נערים בבית ספר בבריטניה לבשו חצאיות בגלל החום הכבד. רויטרס
זה קשה לשבת כל היום בכיתה במכנסיים ארוכים כשחם כל כך". התלמידים מאקסטר בחצאיות/רויטרס

מרבית ההורים של התלמידים שלבשו חצאיות לבית הספר תמכו במעשה של בניהם. "הבן של סובל מאוד מהחום, זה מקשה עליו להתרכז ולשבת בשקט במהלך יום הלימודים", אמרה אמו של אחד התלמידים. "אני תומך במחאה הזו", הוסיף הורה נוסף, "זה פתרון מבריק לשמור על חוקי בית הספר ולא לסבול מהחום".

מנהלת בית הספר איימי מיטשל לא תמכה במחאה והדגישה כי כל עוד חוקי בית הספר קיימים, יש לשמור עליהם. מיטשל כי "אנחנו מודעים לכך שהימים האחרונים היו חמים במיוחד, מכנסיים קצרים הם אינם חלק מתלבושת בית הספר, ואם נעשה בכך שינוי, נתייעץ עם ההורים וגם עם התלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully