וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן מזהירה את יורש העצר הסעודי החדש: "מחסנינו עמוסים בטילים"

משמרות המהפכה שלחו מסר למוחמד בן סלמאן, הידוע בקו התקיף שלו נגד טהראן. "כל התגרות מצד ערב הסעודית תיענה בתגובה מידית וברורה", הזהיר דובר הכוח, ששיגר השבוע טילים לסוריה

צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

משמרות המהפכה הזהירו היום (חמישי) את ערב הסעודית "שלא לשחק בביטחונה" של איראן אחרי מינויו של מוחמד בן סלמאן ליורש העצר. מוחמד, בנו שלך המלך סלמאן, נודע בעמדותיו האנטי-איראניות התקיפות ונחשב לאיש החזק בממלכה חרף גילו הצעיר.

בריאיון לטלוויזיה האיראנית, אמר דובר משמרות המהפכה רמדאן שריף, כי על יורש העצר "להבין את גודל הטילים האיראנים" והוסיף כי כל התגרות מצד ערב הסעודית "תענה בצורה ברורה ומהירה" מצד איראן. לדבריו, "מחסני איראן עמוסים בטילים".

עוד אמר הדובר כי איראן "נהגה בסבלנות רבה" והצליחה להתמודד מול "ארגוני טרור חמושים שבתמיכת ערב הסעודית בשנים האחרונות". עם זאת, הוא הזהיר: "בשלב הזה על כולם להבין כי כל נסיון, ולו הקטן ביותר, ייענה בתגובה קשה ומהירה".

יורש העצר, המשמש שר ההגנה של ערב הסעודית, מוביל את המערכה בתימן נגד המורדים החות'ים, הנתמכים בידי איראן, ואף איים כי עימות עם איראן יתקיים בשטחה. אתמול כינו בטהראן את חילופי השלטון "הפיכה".

לקריאה נוספת בנושא
הנסיך האנטי-איראני שינהיג את סעודיה בעשורים הבאים
מלך סעודיה הדיח את יורש העצר - ומינה את בנו במקומו

שיגור טיל זולפיקר ממערב איראן נגד מטרות דאעש במזרח סוריה, 18 ביוני 2017. סוכנות הידיעות תסנים, צילום מסך
אחד הטילים ששיגרה איראן לעבר סוריה/צילום מסך, סוכנות הידיעות תסנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully