וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים פלסטיניים: "ארה"ב ביקשה שנכין רשימת סוגיות למו"מ עם ישראל"

21.6.2017 / 18:45

הגורמים טענו כי לקראת פגישתם של אבו מאזן ויועצו של טראמפ קושנר, נתבקשו להכין ברמאללה רשימה של 12 סוגיות מרכזיות שיעמדו במרכז המשא ומתן העתידי. לדבריהם, האמריקנים רואים בכך התמקדות יותר מאשר פשטנות יתר

צלמים זמניים מורשים

לקראת פגישת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן עם יועצו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וחתנו, ג'ארד קושנר, נתבקשו הפלסטינים להכין רשימה של 12 סוגיות שעליהן ירצו לשאת ולתת עם ישראל - כך מסרו היום (רביעי) גורמים ברשות הפלסטינית. לדברי הגורמים, האמריקנים רואים בכך התמקדות בסוגיות מרכזיות, ולא פשטנות יתר של נושא מורכב.

קושנר נחת הבוקר בישראל לביקור קצר בירושלים וברמאללה במסגרת ניסיונות הממשל להניע משא ומתן בין ישראל והפלסטינים. לאחר המפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, ייפגש עם אבו מאזן. מדובר בביקורו השני של קושנר באזור מאז תחילת כהונת הנשיא טראמפ, בדיוק חודש לאחר שליווה את הנשיא לביקורו הראשון בישראל. לדברי בכיר בבית הלבן, בזמן שחלף מאז, "המגעים בין הבית הלבן למנהיגים בירושלים וברמאללה נמשכו מאחורי הקלעים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גורמי ביטחון: "למנוע משבר בעזה - מבלי לשמש חבל הצלה לחמאס"
ערב הפגישה עם גרינבלט: נתניהו במתקפה חריפה נגד אבו מאזן
שר החוץ של ארה"ב: הפלסטינים יפסיקו לשלם למשפחות מחבלים

הנשיא דונלד טראמפ וראש הרשות אבו מאזן בפגישתם בבית לחם 23 במאי 2017. רויטרס
טראמפ ואבו מאזן/רויטרס

"זו הזדמנות לקדם את מטרותינו המשותפות של ביטחון שגשוג ושלום. ג'ארד, אני מברך אותך כאן ברוח זו, אני מכיר את מאמציך ואת מאמצי הנשיא ומצפה לעבוד איתך כדי להשיג מטרות אלו", אמר נתניהו לקושנר בפתח הפגישה. "היה לנו כאן ביקור היסטורי, הנשיא התקבל כאן בחום נהדר והותיר רושם עז על הישראלים וטוב לראותך שוב. אנא מסור לו דרישת שלום חמה". קושנר אמר כי "הנשיא מוסר דרישת שלום חמה וזה כבוד להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully