וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה למנוע אלכוהול מבתו המכורה – ונדקר למוות בסכין מטבח

21.6.2017 / 14:47

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מרים בת עמי מנדלב, בגין רצח אביה בוריס, לאחר שנעל אותה בביתו בניסיון למנוע ממנה להשתכר. בכתב האישום נטען כי היא ביקשה לצאת מהבית להתאווררות, וכשסורבה נטלה סכין מטבח ודקרה אותו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה עד תום ההליכים

זירת רצח והתאבדות באשקלון, 15 באפריל 2017. שי מכלוף
האם מצאה את בעלה מדמם על המדרגות/שי מכלוף

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) נגד מרים בת עמי מנדלב, בת 35 מבית שמש, בגין רצח אביה בוריס. על פי כתב האישום, מנדלב דקרה למוות את אביה לאחר שמנע ממנה לצאת מביתו, בניסיון למנוע ממנה לצורך אלכוהול, שאליו היא מכורה.

מכתב האישום עולה כי האב, בן 79, היה נוהג לנעול אותה בביתו, במטרה להשגיח עליה ולמנוע ממנה לצאת ולצרוך אלכוהול. ב-21 במאי, בעת שהיו בבית והדלת הייתה נעולה, היא ביקשה מהאב לצאת להתאווררות, אך נענתה בסירוב. בין השניים התפתח ויכוח, שבסיומו היא נטלה לכאורה סכין מטבח ודקרה את אביה שעמד על מדרגות הבית.

האם, שנחה בחדרה, שמעה את בעלה נאנח ומצאה אותו שכוב על המדרגות כשהוא מדמם. היא שלפה את מפתחות הביתה מכיס מכנסיו ויצאה להזעיק עזרה וטיפול רפואי. הבת נעצרה ונחקרה בחשד לרצח ולשיבוש הליכי חקירה.

בחקירתה הודתה מנדלב כי דקרה את אביה, אך נטען כי היא סבלה ממצב פסיכיאטרי לקוי על רקע גמילתה מאלכוהול. נציגת פרקליטות מחוז ירושלים, עו"ד שירה קני-טל, ביקשה להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים, בשל חומרת המעשים המיוחסים לה ובנימוק של סיכון בטחון הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully