וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשה מכוער": שלטי פרסומת להפנינג הגאווה בראשל"צ הושחתו

21.6.2017 / 0:12

ימים ספורים לפני אירועי הגאווה הראשונים בראשון לציון, נקרעו שלטי פרסומת לאירוע. העירייה גינתה את המעשה אך לא התלוננה במשטרה, ראש העירייה דב צור: "אין לזה מקום בעירנו, לא נירתע"

שלטי פרסומת להפנינג גאווה בראשון לציון שהושחתו. עיריית ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
השלט שהושחת בראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, עיריית ראשון לציון

שלטי פרסומת לקראת "הפנינג הגאווה" בראשון לציון הושחתו אתמול (שלישי). העירייה גינתה את המעשה אך לא התלוננה עליו במשטרה, והודיעה כי תחליף את השלטים בימים הקרובים. ההפנינג, המתוכנן להתקיים בעיר לראשונה בסוף השבוע הקרוב, ייערך כחלק מחודש הגאווה.

ראש עיריית ראשון לציון דב צור אמר לוואלה! NEWS כי "השחתת השלטים היא מעשה מכוער שאין לו מקום בעירנו. ראשון לציון היא עיר פלורליסטית שיש בה מקום לכל הדעות, המגזרים והאנשים. לא נירתע ונמשיך לפעול על פי הערך ואהבת לרעך כמוך. אני מזמין את הציבור להשתתף במסיבת החוף שלנו ולתמוך בשוויון, חופש הביטוי וקבלת האחר".

שלטי פרסומת להפנינג גאווה בראשון לציון שהושחתו. עיריית ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
השלט שהושחת בראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, עיריית ראשון לציון

יו"ר סיעת מרצ בעיר אבי ארזי גינה את ההשחתה ומסר: " עצוב מאוד שיש מי שמסרב להבין שראשון לציון היא עיר שלא תאפשר לקיצונים להשתלט על אופייה וצביונה החילוני".

במסגרת ההפנינג, מתוכננת מסיבה בחוף בעיר בהשתתפות שורת אמנים ובהם דנה אינטרנשיונל, קיי לונג וגלינה פור דה ברה. בחודשים שקדמו להחלטה על קיום ההפגיניג נועדה ועדת היגוי לקהילה הלהט"בית שהקימה העירייה בשנה האחרונה, בהובלת חבר המועצה עידן מזרחי וראש מנהל קהילה בעירייה, דפנה כרמי-שקורי, עם חברים בקהילה.

(עדכון ראשון: 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully