וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר הנעדר בכנרת נמשכים; רעייתו: "עוברת סיוט"

19.6.2017 / 14:26

עם כניסת היום הרביעי לחיפושים, רעייתו של נתן חג'אני, שנעדר מיום שישי לאחר שככל הנראה טבע בכנרת, קראה לעזרתם של מתנדבים בחיפושים אחריו. "איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, ועכשיו אני עוברת את זה עם אהבת חיי"

צילום: אודי מזרחי, "חדשות בזמן", עריכה: יוסי אלטר

"אביה של אשתו טבע מול עיניה כשהייתה קטנה ועכשיו – בעלה טבע בירח הדבש שלהם" – סיפרה היום (שני) לוואלה! NEWS נחמה אבוטבול, חמותו של נתן חג'אני, הצעיר שטבע בכנרת ביום שישי, ומאז מתנהלים חיפושים מאומצים אחריו.

בתה, לדבריה, "בהתמוטטות עצבים רצינית. שנים היא הייתה בטראומה בעקבות הטביעה של האב. אנחנו חסרי אונים ומרוטי עצבים, מחכים שיוציאו את נתן מהמים". עוד הוסיפה כי "אני מתחננת לכל עם ישראל – מי שיכול שיבוא לעזור בחיפושים. תעזרו לבת שלי להוציא את בעלה מהמים".

רעייתו מור ביקשה הערב בחשבון הפייסבוק שלה מהציבור להגיע לכנרת ולסייע בחיפושים. "עם ישראל היקר, אני מתחננת לעזרה שלכם. בעלי, אח שלו והחבר קפצו לשנייה למין להתרענן ובעלי לא החזיק מעמד וטבע מול העיניים שלי", כתבה. "המשטרה לא עוזרת בכלום ואני יושבת מול הכנרת חסרת אונים בוכה ונקרעת".

עוד בוואלה! NEWS:
מסר מ-700 ק"מ: השיגור האיראני לסוריה הוא הפגנת שרירים למערב
שיא בעימות בין חזן לאדלשטיין: חוק שיעכב התמודדות יו"ר כנסת לנשיאות
פיגוע בבריטניה: הרוג בדריסת מתפללים מחוץ למסגד בצפון לונדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעייתו של חג'אני קוראת פרקי תהילים על גדות הכנרת/מערכת וואלה!, צילום מסך
חיפושים אחר נעדר בן 25 מפתח תקווה שטבע בכנרת, 18 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
"מחכים שיוציאו את נתן מהמים". החיפושים בכנרת, השבוע/חטיבת דובר המשטרה

"איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, הוא טבע לי מול הפנים, ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי אהבת חיי", המשיכה מור. "אני מתחננת מי שיכול לבוא לעזור בחיפושים שיגיע לכינרת חוף קוקו האט. תעזרו לי לעורר את המדינה את, ראש הממשלה וכל מי שיש לו כוח להחזיר אלי את בעלי. תתפללו לנס לנתן בן יונה שיחזור אלי".

לפני כחודשיים התחתן חג'אני בן ה-25, ובסוף השבוע שהה בכנרת עם רעייתו, שני אחיו ובנות זוגם. החבורה שכרה סירה וקפצה למים, אולם החל סחף. האחים הצליחו לחלץ את עצמם, אך הצעיר היה באפיסת כוחות, ולדבריהם לא הצליח לעלות.

חיפושים אחר צעיר בן 25 שטבע בכנרת. 16 ביוני 2017. צביקה לבל – דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
"למודי טרגדיות". החיפושים בכנרת, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, צביקה לבל – דוברות מד"א

האחים, שחזרו לחוף עם רדת החשכה, מאמינים שעוד יקרה נס והוא יימצא בחיים. "למה לא שמים שובר גלים במי הכנרת? אנחנו למודי טרגדיות מהתקופה האחרונה", אמר לוואלה!NEWS אביו של חג'אני, אהרון. "מקווה ומתפלל שהבן שלי הוא האחרון שטבע".

גם היום נמשכים מאמצי החיפוש והסריקות של כוחות הסיור וההצלה, שמנסים לגלות מה עלה בגורלו של חג'אני. החיפושים מתרכזים במים, ברצועת החוף "קוקו האט", שבמרחק 600 מטרים מהנקודה שבה נראה הצעיר לאחרונה, וכן מהאוויר. החיפושים שהחלו הבוקר כוללים שוטרי שיטור ימי, אופנועי ים, פרשים, לוחמי מג"ב, מסוק משטרה, רחפן, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים וסירות אזרחיות. גם עיריית טבריה ורשות הכנרת מסייעות בחיפושים.

חיפושים אחר צעיר בן 25 שטבע בכנרת. 16 ביוני 2017. צביקה לבל – דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים בכנרת, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, צביקה לבל – דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully