וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל מנע נהרג בהתהפכות ג'יפ בגבול עזה: "מוות שקרה סתם"

18.6.2017 / 10:21

שלמה מנע, אביו של סמל יובל מנע, דורש הסברים למות בנו בכיסופים. "הנהג איבד שליטה והחגורה התפרקה והוא עף מהאוטו. אני מחכה לתחקיר כי אני רוצה לשמוע מה קרה לבן שלי", אמר. "הצבא היה החיים שלו הוא היה מורעל", הוסיף

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

"הוא דיבר עם אימא שלו בבוקר ואמר שיש לו הרגשה לא טובה, סיפר שהוא גמור ועייף", כך אמר היום (ראשון) שלמה מנע, אביו של סמל יובל מנע, שנהרג אמש בהתהפכות ג'יפ באזור כיסופים ליד גבול רצועת עזה. שלמה האב דורש הסברים למות בנו. "הנהג איבד שליטה והחגורה התפרקה לו והוא עף מהאוטו. אם החגורה הייתה נשארת, כלום לא היה קורה. זה מה שאני מבין. אני מחכה לתחקיר כי אני רוצה לשמוע מה קרה לבן שלי". הלווייתו של סמל מנע תתקיים בבית העלמין הצבאי בקריית שאול בשעה 18:30.

מנע ביקש למסור מסר למפקדים: "תבדקו תבדקו, זה מוות שקרה סתם". בשיחה מבית המשפחה בגבעתיים, סיפר מנע על בנו. "אני לא רוצה להישמע בנאלי, אבל יובל היה ילד מבריק בכל האופנים" אמר וסיפר כי עבר בחייו כמה בעיות רפואיות אך התגבר עליהן. "הוא נולד עם חך שסוע, שישה ניתוחים, ואף פעם לא התלונן. בגיל שמונה הכיש אותו נחש, אבל הוא גם יצא מזה. הוא אמר לי: 'אבא אני חזק'".

עוד בוואלה! NEWS:
"אין עם מי לדבר": משפחות החיילים שנפגעו בשיזפון דורשות פתרון
במחאה על הדחת המ"פ: עשרות חיילי מילואים דרשו לעבור יחידה

יובל מנע שנהרג בהתהפכות ג'יפ בעוטף עזה 18 ביוני 2017. באדיבות המשפחה
"התעקש להתגייס לצנחנים". סמל יובל מנע/באדיבות המשפחה

בצבא התעקש יובל להתגייס לצנחנים. "לפני שנה הוא הגיע ביום שישי עם יד נפוחה הכול אדום, היה לו זיהום, שום קיטור. הוא היה שבוע בתל השומר. הוא אמר לי: 'אבא אני אעשה את המסלול הזה עד הסוף'. התעקש. הצבא היה החיים שלו הוא היה מורעל. לא היה מוכן לשמוע על משהו אחר, הוא היה מצטיין".

מותו של סמל מנע נקבע בשטח. בג'יפ, שהתהפך מסיבה שטרם התבררה, היו שלושה חיילים נוספים - שניים מהם נפצעו באורח קשה ואחד באורח קל. שלושת החיילים הפצועים הובהלו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במסוק של מד"א. משפחת מנע איבדה בן משפחה נוסף במהלך השירות הצבאי לפני 31 שנה. במהלך מלחמת לבנון הראשונה נפל יוסי מנע, אחיו של האב שלמה. יובל הותיר אחריו זוג הורים, שתי אחיות ובת זוג.

בעקבות התאונה מינה מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, צוות חקירה בראשות אלוף-משנה אבי רחמים, מפקד חטיבת שגיא, לחקירת נסיבות האירוע. כמו כן, המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה לנסיבות התאונה הקשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל מנע שנהרג בהתהפכות ג'יפ בעוטף עזה 18 ביוני 2017. באדיבות המשפחה
סמל יובל מנע/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully