וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של מלניה טראמפ קפץ לביקור - ואתם לא תאמינו למי הוא דומה

17.6.2017 / 1:43

הגיע הזמן שנכיר את ההורים, לא? הוריה של מלניה טראמפ קפצו לביקור בבית הלבן וכולם היינו בהלם כשגילו איך נראה האבא. רמז: לגברת הראשונה יש כנראה תסביך אב רציני

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

כמו בכל זוגיות שהופכת להיות רצינית, מגיע הרגע המפחיד והמרגש להכיר את ההורים. אז נכון שדונלד טראמפ כבר פגש את הוריה של מלניה מספר פעמים בעבר, אבל אנחנו לא - וגם הקשר שלנו עם השניים האלה כבר מזמן הפך להיות רציני. כשהוריה של מלניה הגיעו לבקר את בתם בבית הלבן - הרגשנו מרומים.

אבא של מלניה זה דונלד טראמפ או שאנחנו לא רואים טוב? האמריקאים נדהמו כשגילו שלויקטור קנאבס (האבא של) יש דמיון רב לנשיא טראמפ. בחלק מהתמונות הם כל כך דומים שההשוואה היחידה שניתן היה לעשות ביניהם היא בשיערו של טראמפ - שהינו דליל יותר מזה של אביה. אאוץ'. בני הזוג, ויקטור ואמליג'ה קנאבס ירדו ממטוס האייר פורס וואן הנשיאותי בביקור שתועד במצלמות ואף אחד לא נותר אדיש למראות המפתיעים הללו.

שוק!

"בדרך מוזרה, זה גורם לי להרגיש רע מלניה. זה כאילו יש לה גורל אפל מלידה"

הכי!

אביה של מלניה היה חבר במפלגה הקומוניסטית, עבד כסוכן מכוניות בסלובניה ופגש את אשתו, אמליג'ה, בבית חרושת לבגדי ילדים ב-1966 שם עבדה כיצרנית דפוסים. מלניה דיברה בעבר על הדמיון בין בעלה לאביה אך שכחה לציין שהם גם דומים חיצונית. "שניהם חרוצים. שניהם מאוד חכמים ומוכשרים", היא סיפרה ל-GQ, "הם גדלו בסביבות שונות, אבל יש להם אותם ערכים ואתה מסורת. הוא איש משפחה, אדם חרוץ שעבד קשה. גם כך בעלי וכן גם אני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה נראה לנו מוכר מאיפשהו. ויקטור ואמליג'ה קנאבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully