וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ נחשפת: זה מה שכתב היד שלה מגלה עליה

1.6.2017 / 9:10

קשה מאוד לקרוא את מלניה טראמפ, שלמרות החשיפה שלה היא נותרה במידה רבה עדיין בגדר תעלומה. כעת אולי נחשף חלון קטן שיגלה לנו מה עובר במוחה של הגברת הראשונה של ארצות הברית

צילום: רויטרס

בסרטון – מלניה מסרבת לאחוז בידו של טראמפ

על אף שההיסטוריה שלה פרושה לפנינו, קשה מאוד לקרוא את מלניה טראמפ. יותר מארבעה חודשים חלפו מאז הפכה לגברת הראשונה של ארה"ב ובמידה רבה היא עדיין נותרה בגדר תעלומה. בדיילי מייל תלו את תקוותיהם בגרפולוגית שילה קורץ ובמסר שהשאירה מלניה לילדים החולים בבית החולים באיטליה שם ביקרה ברביעי האחרון. שילה נעזרה ביכולותיה "העילאיות" כדי לפענח את כתב ידה של מלניה ולגלות כמה פרטים חדשים מלבד אותו חוסר חיבה ידוע לאחיזת ידיים.

במסר שהשאירה מלניה לילדים נכתב: "היה נהדר לראותכם! הישארו חזקים וחיוביים! בהרבה אהבה, מלניה טראמפ". הטקסט מלווה בציור של פרח ולב. אז מה חושף כתב ידה על אישיותה המסתורית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה כתב היד של מלניה מעיד עליה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

50 אלף דולר בייבי: מלניה טראמפ במעיל דולצ'ה וגבאנה בעלות שכר שנתי

לכתבה המלאה

"לאורך הטקסט מופיעים מעין ווים קטנים בסוף המילים, דבר שמצביע על עקשנות. היא עקשנית בנוגע לשמירה על הדברים שהיא משיגה", אמרה שילה לדיילי מייל.

ה"ווים" האלה, הסבירה שילה, מראים גם שאוהבת לאסוף ולרכוש דברים, גם חומריים וגם לא. נראה שכתב היד של מלניה מציג המון תכונות חיוביות, כשהדיוק באותיות ובנקודות שלה מעידים שהיא יודעת להקשיב, ישירה, נאמנה ובעלת שליטה עצמית טובה.

שילה הצביעה גם על כמה קווי דמיון מוזרים בין החתימה של מלניה לזו של בעלה, דונלד. היא אומרת שההעמדה של האותיות בכתב ידה של מלניה טראמפ נראית דומה לזו של בעלה, למרות שאצלה האותיות צמודות ודחוסות יותר, וחסרת כל סימן של רוח נדיבות - שמתבטאת בכתב ידו של בעלה.

דברים שאולי לא ידעתם על מלניה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully