וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא החום: פעוט בן שלוש נשכח על ידי צוות הגן בחצר למשך שעתיים

15.6.2017 / 10:45

הפעוט נרדם בחצר הגן במועצה האזורית לב השרון בשעה 14:00 בצהריים ורק לאחר שעתיים נמצא על ידי סייעת מהגן השכן. בעקבות המקרה יפוקח צוות הגן על ידי המועצה עד סוף שנת הלימודים. אמו זעמה: "זה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי"

גדר הפרדה בין גן ילדים חרדי לגן ילדים חילוני בירושלים. מגד גוזני
גדר הפרדה בין גן ילדים חרדי לגן ילדים חילוני בירושלים/מגד גוזני

פעוט בן שלוש נשכח על ידי צוות הגן שלו בחצר במועצה האזורית לב השרון בין השעות 14:00-16:00 – בשיא החום. ככל הנראה, הפעוט נרדם בפינה בחצר הגן, והצוות לא שם לב לחסרונו כשהכניס את שאר הילדים חזרה לגן. שעתיים לאחר מכן כשחלק מילדי הגן כבר החלו לחזור הביתה וצוות הגן, כולל הגננת והסייעות, סיים את יום עבודתו, נמצא הפעוט שנשכח בחצר על ידי סייעת מהגן השכן כשהוא אדום, בוכה והמום.

אמו זעמה מהמחדל החמור. "המצב היה פסע מלהיגמר אחרת לגמרי. מה אם הסייעת מהגן הסמוך לא הייתה שומעת בכי מרחוק? ומה אם היה יום חם יותר? בנס זה הסתיים בשלום". האם מתחה ביקורת על התנהלות משרד החינוך, ואמרה כי "שמרו על הילדים שלכם - כי לא בטוח שהמערכת עושה את זה הכי טוב".

עוד בוואלה! NEWS:
ליאם הקטן טס לניתוח בארה"ב – אך חסרים 150 אלף דולר להצלת חייו
בהלת החצבת: האם עלינו להתחסן שוב מפני המחלה? לא בהכרח
הנרייט בת ה-18 נטמנה ברמלה: "אנחנו במנהרה שאין בסופה אור"

גן הילדים בו התפוצץ נפץ, תל אביב. 8 ביוני 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
גן הילדים בו התפוצץ נפץ, תל אביב. 8 ביוני 2016/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

ממשרד החינוך נמסר כי "מדובר באירוע חמור, שנבדק ומטופל על ידי גורמי המקצוע במשרד. הילד ומשפחתו מקבלים תמיכה וליווי".

מהמועצה האזורית לב השרון נמסר: "המועצה רואה את האירוע בחומרה רבה. מיד עם היוודע המקרה, עודכנו ההורים והגורמים הרלוונטיים במועצה והתקיימה שיחת בירור בהשתתפות מנהלת הגן, הסייעת, המפקחת על הגנים מטעם משרד החינוך, קב"ט המועצה, מנהלת הגנים במועצה, האחראית על הצהרונים, יחד עם הוריו של הילד.

"היום הגיעה לגן פסיכולוגית שהנחתה את הצוות. בעקבות המקרה, מקיימת המועצה תחקיר שבמסגרתו ייבדקו הנהלים ואופן ביצועם וייעשה ריענון וחידוד נהלים, אחריהם תעקוב המועצה מקרוב", הוסיפו במועצה. "כחלק מהפקת הלקחים, הוסרה מחיצת המסתור בחצר שמאחוריה הילד נרדם. בנוסף לכך, יינתן ליווי והדרכה לצוות הגן למען המשך עבודה סדירה על פי ההנחיות. הצוות ילווה עד סוף השנה על ידי הפיקוח, המועצה ועל ידי פסיכולוגית הגן והיועצת החינוכית. המועצה רואה בשמירה על בטיחות הילדים במוסדות החינוך חשיבות מהמעלה הראשונה ותפעל ללא פשרות בכל הנוגע לחידוד הנהלים והפיקוח עליהם, בכדי להבטיח שמקרים כאלה לא יישנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully