וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתפשטות מחלת עור בבסיס שיזפון: עשרות חיילים נשלחו הביתה

14.6.2017 / 16:25

בבסיס הדרומי המאכלס מאות חיילים, נבדקו יותר מ-200 מהם מחשש שלקו במחלת עור מידבקת. בשעה זו לא ברור מה מקור ההידבקות, וכמה חיילים סובלים מהחיידק. דגימות מהחיילים הוטסו לבית החולים שיבא על מנת לזהות את מקור הנגע

סדנת קרב משולב של זרוע היבשה ובסיס צה"ל בשיזפון, אוקטובר 2010. דובר צה"ל
תרגיל בבסיס שיזפון/דובר צה"ל

יותר מ-200 חיילים בבסיס שיזפון שבדרום נבדקו מחשש שנדבקו במחלת עור מידבקת. אתמול (שלישי) שוחררו 65 חיילים לביתם ולפי שעה לא ברור מה מקור ההידבקות וכמה חיילים אכן לוקים בחיידק.

הבוקר יותר משישים חיילים התלוננו על גירויים חריפים בעור ופצעים. מדובר צה"ל נמסר כי לאור תלונות של חיילים בבסיס שיזפון בנוגע לגירויים בעור נעשתה בדיקה רחבה על ידי צוות מומחים מתחום רפואת העור בבסיס. דגימות מהחיילים הוטסו לבית החולים שיבא שבתל השומר, על מנת לנסות ולזהות את מקור הנגע. על פי ההערכה, ביממה הקרובה יתקבלו תוצאות הבדיקות. מדובר צה"ל נמסר כי להבנת הרופאים הצבאיים כל החיילים במצב קל מאוד.

בשעות אלו כל חיילי הבסיס ממשיכים לעבור בדיקות רפואיות. בנוסף, כל החיילים שדיווחו על תסמינים שמאפיינים את מחלת העור נמצאים במנוחה בבסיס, עד לקבלת התשובות מהמעבדה. מחנה שיזפון, שממוקם בצפון הרי אילת, מאכלס מאות חיילים, ושייך לחיל השריון. הוא מכשיר את טירוני וקציני חיל השיריון.

עוד בוואלה! NEWS:
במחאה על הדחת המ"פ: עשרות חיילי מילואים דרשו לעבור יחידה
עשור לשליטת חמאס בעזה: משבר החשמל – פתח נוסף לגריפת רווח פוליטי
עקב סדק שהתגלה ברוטור מסוק: מפקד חיל האוויר קרקע את מערך האפאצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully