וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מעדיפה לשתות דם על פני סקס": הרומן המוזר של זוג ה"ערפדים"

16.6.2017 / 0:28

הכירו את ליאה וטים, שנפגשו לפני מספר שנים ומאז פצחו ברומן סוער שכולל, בין היתר, מציצות דם זה מזו בחדר השינה. ויש גם חתונה בדרך, למקרה שתהיתם

How To Become A Vampire

בסרטון – רוצים גם אתם להיות ערפדים? אלה ההוראות

סדרות, ספרי וסרטי הערפדים הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות, ואולי כפועל יוצא של כך, ישנם לא מעט אנשים המזדהים כערפדים גם בעולם האמיתי. שניים כאלה הם הרוזנית ליאה (20) והרוזן טים ואן דורם (31), שנפגשו לפני מספר שנים וחוו "חיבור של אפילה". החיבור הזה התפתח לרומן מלבלב, ואנחנו לא בטוחים שאתם רוצים לדעת מה הם עושים בחדר השינה.

עוד בנושא:
מנהרה סודית נחשפה ליד "הצינוק של דרקולה" - ולא ברור מה יש בסופה

צפו: האימא הערפדית ששותה שני ליטר דם בחודש

הסיפור המוזר של הערפד האמיתי וילדותו המזוויעה

לדברי ליאה: "אנחנו כמו כרישים. אני מרגישה את המהות של החיים, והאנרגיה מבעבעת בי. זו חוויה מינית ולעתים קרובות אנחנו מוצצים אחד מהשני את הדם בחדר השינה. ערפדים הם יצורים מאוד מיניים, ולקיים יחסי מין גורם לדם לזרום מהר יותר. האמת היא שאני מעדיפה לשתות דם מלקיים יחסי מין, אין תחושה טובה מזו".

זה הסיפור שלהם

טים מסכים: "כשאני ניזון מדם זה טוב כמו סקס, אני מרגיש מלא בכוח. אני מרגיש את האדם ממנו אני מוצץ דם ברמה אחרת לגמרי, ובדרכים שאי אפשר להסביר עם מילים".

הזוג המיוחד הזה מתכנן להתחתן בנובמבר 2018 ולהמשיך לגדל את בנו בן השלוש של טים, מנישואים קודמים. כשנשאל האם היה רוצה שבנו ימשיך את דרכו השיב טים בחיוב, אך הדגיש: "זה משהו שערפדים צריכים לגלות בכוחות עצמם".

עוד זוג ערפדים שחי את החיים הטובים

  • עוד באותו נושא:
  • ערפדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully