וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכן צילם תינוק לבדו מחוץ לחלון: "תופעה נפוצה ומרגיזה בערד"

12.6.2017 / 19:23

פעוט כבן שנה תועד עומד לכאורה מעל סורגים מחוץ לחלון בביתו בשכונה ברד. הוא סיפר כי שמע את אביו של הפעוט צועק על בנו וטען כי הילד הוצא מחוץ לחולון בתור עונש. לדבריו, המקרה אינו חד-פעמי. במשטרה מסרו כי לא התקבלו תלונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעוט מחוץ לחלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעוט כבן שנה תועד היום (שני) עומד לכאורה מעל סורגים מחוץ לחלון סגור בביתו בשכונה בערד. שכן שתיעד את המקרה סיפר כי שמע את אביו של הפעוט צועק על בנו וטען כי הילד הוצא אל מחוץ לחולון בתור עונש. במשטרה אמרו כי לא התקבלו תלונות בנושא.

שלומי טבנצ'יק תושב העיר סיפר: "ראיתי אדם שם את בנו הפעוט על סורג החלון, אומר לו בכעס 'תישאר פה' וסוגר עליו את החלון. צילמתי את הפעוט וצעקתי לו 'אדון, אני אזמין לך משטרה'. האיש פתח את החלון, ראה אותי עם המצלמה, הכניס את ילדו וסגר את החלון".

לפי טבנצ'יק, לא מדובר במקרה חד-פעמי, ולטענתו מדובר בתופעה "נפוצה ומרגיזה מאוד בשנה האחרונה". הוא אמר כי בעבר התקשר כמה פעמים למשטרה, אך במוקד נאמר לו כי אם הילד כבר הורד מהחלון, לא תגיע ניידת. "אפילו לא ביקשו ממני כתובת, זו תופעה מדאיגה ומסוכנת מאוד, כך מלמדים ילדים שזה בסדר לטפס על החלון. ילד שאינו יודע להבדיל בין סורג בטוח לסורג שאינו בטוח יגיע לחלון גם ללא השגחת ההורים".

מעיריית ערד נמסר בתגובה: "מחלקת הרווחה לא מכירה תופעה כזו. בכל תלונה שמגיעה על התנהגות חריגה כלפי ילדים מעורבת המשטרה וכן נשלחת פקידת סעד לבית ההורים. לפנייתך, אף תלונה בעניין זה לא הגיעה למחלקת הרווחה. תושב הנתקל באירוע מסוג זה מוזמן לפנות למחלקת הרווחה עם פרטים מדויקים של מיקום וכתובת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully