וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בפגע וברח הקטלני בחיפה שוחרר: "טען לחפותו כל הדרך"

12.6.2017 / 16:40

לפני כשבועיים דרס, לפי החשד, תושב חיפה בן 65 את נדא איבדאח במעבר חצייה והמשיך בנסיעתו. בית משפט השלום בעיר שחרר אותו למעצר בית. עורך דינו: "מדובר באדם ערירי שהתקשה למצוא קרובי משפחה שיפקחו עליו"

עריכה:

הנהג החשוד בדריסתה ובהפקרתה למוות של נדא איבדאח בת ה-16 בחיפה לפני כשבועיים שוחרר היום (שני) למעצר בית בתנאים מגבילים. בית משפט השלום בחיפה הורה על שחרורו לאחר שהיה נתון במעצר מיום התאונה.

עו"ד אולג פרגין שמייצג את החשוד - תושב חיפה בן 65 -מטעם הסניגוריה הציבורית אמר בתגובה: "לאורך כל הדרך החשוד טען לחפותו. לצערנו הרב הוא היה עצור תקופה ארוכה כאשר בשבוע האחרון מעצרו הוארך, בין היתר מכיוון שמדובר באדם ערירי שהתקשה למצוא קרובי משפחה שיפקחו עליו בתקופת מעצר הבית. אחרי מאמצים הצלחנו למצוא קרובים שהסכימו לקחת על עצמם את מלאכת הפיקוח מה שאפשר את שחרורו".

לחשוד עבר תעבורתי נקי ואין עבר פלילי. המשטרה עצרה את החשוד לפני כשבועיים, כשבמקביל לכך בוחני המשטרה הצליחו לאתר את המכונית שעל פי החשד פגעה בנערה. בחקירתו במשטרה אמר החשוד כי לא נהג במכונית שפגעה בה.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: "המידע שטראמפ מסר לרוסיה – חדירה ישראלית למחשבי דאעש"
תאריך השחרור של אזריה מצה"ל מתקרב; הערכה: יועבר למעצר בית
לפני שיצא להפגנה נגד פוטין: מנהיג האופוזיציה ברוסיה נעצר בביתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא הייתה ילדה מקסימה" .איבדאח/מערכת וואלה!, צילום מסך

איבדאח נהרגה בתאונת פגע וברח ברחוב אבן גבירול בחיפה, כשניסתה לחצות את הכביש במעבר חצייה ביחד עם חברותיה ונפגעה מכלי רכב חולף. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שעבר במקום מצא את הנערה כשהיא במצב אנוש ברחוב, העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהיא סובלת מחבלת ראש. מאוחר יותר, מתה מפצעיה בבית החולים. מסע ההלוויה, שבו לקחו חלק מאות משתתפים, נפתח במסגד הסמוך לקריית הממשלה והסתיים בבית הקברו בכפר סמיר שבעיר.

"היא הייתה ילדה מקסימה", אמר בן דודה של נדא, סמי אבו זיד. "זה רוצח, צריך להעמיד אותו לדין. אנחנו לא נגדל ילדים כמו פרחים ומישהו ייקח אותם. צריך שמישהו יעצור את הדבר הזה. כל יום יש דריסה, זה כואב למשפחות". אבו זיד הוסיף כי "צריך שיעצרו כל אדם שמשתולל בכביש ולוקח חיים בקלות".

עוד בוואלה!

חשד: בעל משרד פרסום מירושלים אנס נשים שעבדו תחתיו עשרות פעמים

לכתבה המלאה
רחוב אבן גבירול פינת רחוב הקישון, חיפה, זירת התאונה שבה נהרגה נאדא איבדאח. שלומי גבאי
מעבר החצייה בה נהרגה איבדאח בחיפה/שלומי גבאי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully