וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב בכיר בש"ס יוצא להגנת דרעי: "תפס עמדה חזקה אז מחפשים אותו"

8.6.2017 / 20:09

חבר מועצת חכמי התורה של התנועה הרב משה מאיה טען ששר הפנים, שחשוד במרמה ובהלבנת הון, "סומן" בשל כוחו הפוליטי. "ראשי המדינה פוחדים ממנו". הרב מאיה היה אחד האנשים הקרובים לדרעי גם בפרשת השוחד הקודמת

עריכה: יוס אלטר

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב משה מאיה יוצא להגנתו של יו"ר המפלגה אריה דרעי: לטענתו של הרב מאיה, שר הפנים, שנחקר בחשד למרמה ולהלבנת הון, "סומן" בגלל כוחו הפוליטי. בשיחה שקיים אמש (רביעי) ותוכנה הגיע לידי וואלה! NEWS אמר הרב כי "ראשי המדינה פוחדים ממנו. הוא היה איש סוד של שמיר, של רבין ושל כולם ועכשיו הוא נעשה איש סודו של נתניהו, ואת זה הם לא רוצים".

הרב מאיה היה אחד האנשים הקרובים לדרעי במהלך פרשיית השוחד הקודמת. בפרשה זו הוא פחות מעורב, כמו גם בנושאים אחרים בש"ס, אך עדיין נחשב לאחד מהרבנים המובילים בתנועה. לדבריו, "נתניהו מתייעץ עם אריה על כל דבר והם מפחדים שהוא יקבל מעמד ומחפשים אותו. מה באמת? אף אחד לא יודע. אבל אם לשפוט לפי הפעם הקודמת - לא דובים ולא יער".

עוד בוואלה! NEWS:
דרעי ורעייתו נחקרו שוב בלהב 433; תורמים לעמותה זומנו לחקירה
אריה דרעי באזכרה לאמו: "אין לנו שום תלונה על החקירה"
סכומים קטנים, הלוואות גדולות: כך הגיעה המשטרה ל"מסלול הכסף" של דרעי

שר הפנים אריה דרעי ורעייתו יפה נחקרו במשרדי יחידת להב 433 בחשד לעבירות שחיתות. רוני כנפו
"איש סודו של נתניהו". דרעי/רוני כנפו

בשיחתו טען הרב מאיה כי בפרשת השוחד הקודמת היו ליקויים משפטיים רבים: "ראיתם שמחייבים מישהו על שוחד מבלי שאף אחד נתן לו שוחד? גם היום הם מחפשים לעשות סיבה למסיבה. הם רואים שהוא תפס עמדה חזקה בממשלה הזו - וזה כל הסיפור. מחליטים שאריה לא יהיה ועושים כל מיני דברים. צריך לשתוק ולראות מה החקירה תביא".

הרב אינו מרבה לאחרונה להשתתף באירועי המפלגה. מאיה התייחס לטענות מצד פעיליה על כך שאם דרעי ייאלץ לפרוש - המפלגה תקרוס. "למה שתקרוס?", תהה. "יש גרעין קשה לש"ס ואדרבה, בפעם הקודמת כשרדפו אותנו, הגענו ל-17 מנדטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב משה מאיה. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
"בפעם הקודמת שרדפו אותנו הגענו ל-17 מנדטים". הרב מאיה/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

לא מדובר בהתייחסות הראשונה של הרבנים בש"ס לפרשה. במהלך אזכרה לאמו של השר דרעי שהתקיימה בשבוע שעבר בירושלים תקף הרב שלום כהן, המנהיג הרוחני של המפלגה, את החוקרים ותהה: "למה הם לא פוחדים מהחקירות שחוקרים אותם כל לילה למעלה? מסכנים".

מאז חשיפת הפרשה הקו שנקט דרעי יחד עם חברי מפלגתו הוא שמירה על ממלכתיות, ומבלי לתקוף את רשויות האכיפה. גם בישיבת הסיעה האחרונה שהחלה כשעה אחרי שסיים את חקירתו השנייה במשרדי להב 433, אמר לחבריו כי הוא מבקש "להמשיך ולנהוג באיפוק ולתת לגורמי אכיפת החוק לעשות את עבודתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully