וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצילים את ליאם: אמנים התגייסו להצלת תינוק הסובל ממום נדיר

אמנים וותקליטנים מובילים השתתפו בערב התרמה מיוחד, עבור התינוק ליאם יצחק טמיר, הסובל ממום נדיר בקנה הנשימה. מטרתו של הערב המרגש- מימון ניתוח יקר ומציל חיים בבוסטון עבור התינוק. אביו: "החיבוק שקיבלנו מרגש אותנו מאוד"

קמפיין גיוס תרומות עבור ניתוח נדיר לתינוק בן חצי שנה, ליאם יצחק טמיר שסובל ממום נדיר 24 במאי 2017. באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים", באדיבות המשפחה
סובל ממום נדיר בקנה הנשימה. ליאם יצחק טמיר/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים"

אמנים ודי ג'יי מובילים התגייסו לערב התרמה חגיגי, שנערך אתמול במועדון ה"אומן 17" בתל אביב, למען התינוק ליאם יצחק טמיר, שנולד עם מום חמור בקנה הנשימה. משפחתו של ליאם, מנסה לגייס 550 אלף דולר עבור ניתוח מורכב בארה"ב, שעשוי להציל את ליאם הקטן.

בין האמנים שהשתתפו באירוע ההתרמה שהופק על ידי עמותת "קו לחיים" ומעדון "האומן 17" הזמרים איתי לוי, הצמד "קטריקס" ודורון ביטון, והתקליטנים המובילים: אסי קוז'ק, הרכב האסטרל פרודקיישן, אסטריקס, ויני ויצ'י ועוד.

אביעד טמיר, אביו של ליאם, אמר הבוקר בהתרגשות לוואלה!NEW: "אני רוצה להודות לאחי שרון טמיר שלקח את כל הפרוייקט וחיבר עם מני דגמי ואנשי האומן 17 שהתגייסו ונרתמו בהתנדבות מלאה ולדי-ג'יי רועי בריזמן דאגו להפקתו של הערב המרגש, ערב שכולו למען ליאם. מה שעומד לנגד עיניי הוא להציל את הבן שלנו. נעשה הכל כדי שזה יקרה. אנחנו מתרגשים מהחיבוק גדול שאנחנו מקבלים מעם ישראל ומודים על התמיכה. זה מחזק אותנו מאוד".

קמפיין גיוס תרומות עבור ניתוח נדיר לתינוק בן חצי שנה, ליאם יצחק טמיר שסובל ממום נדיר 24 במאי 2017. באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים", באדיבות המשפחה
"החיבוק שאנחנו מקבלים מעם ישראל מחזק אותנו". אביעד טמיר עם בנו ליאם/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה ועמותת "קו לחיים"

שרון טמיר, דודו של ליאם ואחד ממארגנים של ערב ההתרמה, אמר הבוקר סיפר: "אני מופתע מכל ההתגייסות של האמנים והדיג'יים שנרתמו בהתנדבות, חלקם שמעו על האירוע ופשוט התקשרו אלי ושאלו איפה ומתי להתייצב. פשוט מרגש". התקליטן רועי בריזמן שהיה בין מארגני הערב הוסיף, "משפחת טמיר חברה קרובה שלי, כשנודע לי מצבו הרגיש של ליאם, היה לי ברור שנרים ערב התרמה למענו, וההיענות היתה מדהימה, בלי לחשוב פעמיים אמנים מובילים מסצנת חיי הלילה אישרו הגעה".

בשל מצבו, ליאם בן השישה חודשים מאושפז מיום היוולדו ביחידה לטיפול נמרץ בפגיה בבית החולים "וולפסון" בחולון. הוא סובל ממום מורכב המונע ממנו להתפתח ולאכול כמו כל תינוק בן גילו. מיום לידתו הוא מוזן באמצעות מכונת הזנה חיצונית למעי.

עמותת "קו לחיים" התגייסה כדי לסייע למשפחתו של ליאם יצחק טמיר בהשגת הסכום עבור הניתוח מציל החיים בארה"ב ניתן להעביר תרומות למען מימון הניתוח של ליאם דרך העברה בנקאית לבנק הפועלים סניף 532 חשבון 499328 ע"ש קו לחיים עבור ליאם יצחק טמיר או באמצעות תרומה טלפונית דרך עמותת "קו לחיים" בטלפון 03-9250505 או דרך הקישור הבא http://www.kavlachayim.co.il/liam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully