וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שפיר: "ינון מגל הטריד מינית"; מגל: "את חשופה לתביעה"

7.6.2017 / 11:10

חברת הכנסת פרסמה בפייסבוק פוסט שבו תקפה את מפלגת הבית היהודי וכמה מחבריה, בהווה ובעבר: "הבית היהודי? המפלגה ראויה להיקרא 'בית הכלא'". למגל הצמידה את הכיתוב "הטרדות מיניות", והח"כ לשעבר הגיב לה: "אם לא תמחקי את זה את חשופה לתביעה"

ינון מגל – מוסר הצהרה לתקשורת 25 ינואר 2016. דוד קורן
איים על שפיר בתביעה. מגל/דוד קורן

הפוסט בפייסבוק והאיום בתביעה: ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) תקפה השבוע את מפלגת הבית היהודי על כך שחבריה מעורבים לכאורה בפרשות שונות, בהן החקירה נגד ח"כ ניסן סלומינסקי בגין הטרדה מינית לכאורה; דוח המבקר נגד השר אורי אריאל, וח"כ בצלאל סמוטריץ' שבנה את ביתו על "שטח של מישהו אחר", וטענה כי זו מפלגה שראויה להיקרא "בית הכלא".

שפיר כתבה בפוסט כי "נראה שאצל הח"כים של הבית היהודי השתרשה נורמה שזה בסדר גמור לשלוח ידיים – לגוף של נשים או לקו?פה הציבורית – ולהתנהג כאילו הם מעל לחוק", וניסתה לספק הסבר ציני לכך. "יכול מאוד להיות שזה קשור לעובדה שיו"ר המפלגה, נפתלי בנט, שותק. כבר חודשים שהוא שותק. משום מה, שר החינוך של מדינת ישראל לא מוצא לנכון לגנות הטרדות מיניות, לעצור גניבת כספי ציבור, או לעשות משהו נגד ח"כ ממפלגתו שקורא להשתמטות משירות בצה"ל. יש מצב שלזה הוא התכוון במהלך הבחירות עם הסלוגן "מפסיקים להתנצל"?", הוסיפה שפיר.

עוד בוואלה! NEWS
מתקפה בטהראן: חמושים תקפו את הפרלמנט ואת קבר חומייני
עקב משחק ב"סליים" ביתי: בת 9 הובהלה עם כוויות כימיות לבית החולים
תבע פיצרייה על עשר אגורות - ונאלץ לשלם 500 שקלים

אירוע פתיחת הקמפיין של אראל מרגלית בתל אביב. ניב אהרונסון
"בית יהודי? בית כלא". שפיר/ניב אהרונסון

שפיר האשימה גם את ח"כ לשעבר ינון מגל על כך ש"פרש מהכנסת אחרי שהתברר שהיה מעורב בכמה מקרים של הטרדות מיניות". בסוף הפוסט היא אף הוסיפה תמונה של ארבעה חברי-כנסת במפלגה, בעבר ובהווה, ובהם גם מגל, ונתנה לכל אחד את הכותרת המאשימה. כך למשל הצמידה לסמוטריץ' את הכיתוב "קריאה להשתמטות", לאריאל "גניבת כסף מהפריפריה, ובמקרה של מגל - "הטרדות מיניות".

מגל לא נשאר אדיש לדברים, וחרף העובדה כי לחברי הכנסת יש חסינות מסוימת מפני תביעות פליליות ואזרחיות, הוא שיגר לשפיר איום פומבי בתביעה: "גברת שפיר, המשטרה והפרקליטות על דעת פרקליט המדינה סגרו את התיק בענייני מחוסר אשמה (ומחוסר עניין לציבור)", כתב לה בתגובה בפייסבוק. "קחי בחשבון שאם לא תמחקי בהקדם את מה שהעללת עלי ותתנצלי את חשופה לתביעה".

מלשכתה של חברת הכנסת שפיר טרם נמסרה תגובה.

עוד באותו נושא

ח"כ סלומינסקי חשוד בהטרדות מיניות – ובבית היהודי מסרבים להגיב

לכתבה המלאה

הפוסט של ח"כ שפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully