וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: הרוג מירי צה"ל בהפרות סדר בגבול רצועת עזה

6.6.2017 / 22:46

לפי משרד הבריאות הפלסטיני, ההרוג הוא תושב חאן יונס בן 34. 14 פלסטינים נפצעו בשלושה ימים של הפגנות אלימות ברצועה. מדובר צה"ל נמסר כי פלסטיני אחד נפצע מירי וכי לא ידוע על הרוגים

הפרות סדר סמוך למחסום ארז, רצועת עזה, אוקטובר 2015. רויטרס
הפרות הסדר מתקיימות בגבול בכל סוף שבוע. הפרות סדר בגבול רצועת עזה, 2015/רויטרס

הפרות הסדר האלימות על גדר המערכת בדרום רצועת עזה נמשכו היום (שלישי) זה היום השלישי. הערב הודיע משרד הבריאות הפלסטיני על הרוג מירי צה"ל בהפרות הסדר ועל חמישה פצועים. ההרוג, לדברי הפלסטינים, הוא פאדי אבראהים אסמאעיל נגאר, תושב חאן יונס בן 34. הם הוסיפו כי הוא פונה לבית החולים האירופאי בעזה ושם מת מפצעיו. דובר צה"ל אישר כי פלסטיני אחד נפצע מירי במהומות, והוסיף כי לא ידוע על הרוג.

הפרות הסדר מתקיימות בגבול בכל סוף שבוע, אלא שהשבוע הן נמשכות גם בימי חול. מדובר בעלייה מדאיגה בחיכוך על גבול עזה. 14 פלסטינים נפצעו בשלושת הימים האחרונים בהפגנות האלימות. היום בשעות הערב התפתחו חמישה מוקדים של הפרות סדר אלימות על הגבול.

כוחות צה"ל בשטח קיבלו הנחיות לצמצם את השימוש באש חיה ובשלב הראשון השתמשו בגז מדמיע לפיזור המפגינים. בהמשך נאלצו החיילים להפעיל נוהל מעצר חשוד, כשחלק מהפלסטינים ניסו לחצות את הגדר.

מדובר צה"ל נמסר כי "בעקבות הפגנה אלימה וניסיונות לפגוע בגדר המערכת בוצע נוהל מעצר חשוד ופלסטיני אחד נפגע מירי". עוד נמסר כי נבדקת טענת הפלסטינים לפצועים מירי.

עוד בוואלה! NEWS:
הממונה על חקירות נתניהו ליעלון: "לא נבסס ראיות על כתבה בעיתון"
מאות בהלוויית מוחמד טהא בכפר קאסם: "גם במפגינים יהודים יורים?"
בן 11 טבע בבריכת קיבוץ בחוף הכרמל במסיבת בת מצווה; מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully