וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''שרב חריג'': מהיום ועד סוף השבוע - מזג אוויר שרבי ברחבי הארץ

7.6.2017 / 0:29

השרב צפוי להיות יוצא דופן בשל שילוב של רצף ימים ארוך וטמפרטורות גבוהות. השיא יגיע ביום חמישי - אז יימדדו 34 מעלות בצפת, 37 בעפולה ו-33 בירושלים. הקלה? רק בשבת

חוף הים בתל אביב, מאי 2017. ראובן קסטרו
"ישרור שרב מעט חריג". חוף הים בתל אביב, בחודש שעבר/ראובן קסטרו

מזג האוויר החם השורר בימים האחרונים יתגבר היום (רביעי) ויהפוך לגל חום שעל פי התחזיות, יימשך שלושה ימים. הטמפרטורות ייטפסו לערכים גבוהים מהרגיל ועד יום שישי יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי במרבית אזורי הארץ. הקלה בחום צפויה בשבת, אז תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה.

החזאי אורי בץ הסביר כי גל החום יהיה מעט יוצא דופן בשל השילוב בין רצף ימי השרב לבין הערכים הגבוהים של הטמפרטורות. "בימים רביעי, חמישי ושישי ישרור שרב מעט חריג. בעוד ששרב חולף בדרך כלל אחרי יום או יומיים, הפעם הוא יישאר אתנו שלושה ימים. זה דבר שהוא מעט חריג כי זה לא קורה כל שנה, אבל זה לא מאוד נדיר", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
מורה בבי"ס יסודי בת"א חשוד בעבירות מין בתלמידות
מאות בהלוויית מוחמד טהא בכפר קאסם: "גם במפגינים יהודים יורים?"
אחד החשודים באונס הקבוצתי בהרצליה נחקר בגין איומים על אם המתלוננת

מתרחצים בחוף הים בתל אביב. 22 באפריל 2017. מגד גוזני
חוף הים בתל אביב/מגד גוזני

רינת רחמים, החזאית התורנית של השירות המטאורולוגי, הוסיפה כי גל החום יורגש בעיקר באזורים הפנימיים של הארץ, למעט מישור החוף, והוא יגיע לשיאו ביום חמישי. כך למשל, הטמפרטורות החזויות מחר בתל אביב הן 30 מעלות וביום חמישי הן יעלו במעלה אחת בלבד. בצפת, שנהנית לרוב ממזג אוויר נוח בימי הקיץ, יטפסו מחר הטמפרטורות ל-31 מעלות וביום חמישי ימדדו בעיר 34 מעלות.

בעפולה צפויות מחר 34 מעלות וביום חמישי יטפסו הטמפרטורות בשלוש מעלות ל-37. באילת יעמדו היום הטמפרטורות על 40 מעלות וביום חמישי תורגש התחממות נוספת, אז יגיעו הטמפרטורות ל-42 מעלות. גם ירושלים תרשום עלייה דומה, שם צפויות 31 מעלות וביום חמישי תחול התחממות נוספות כשטמפרטורות יגיעו ל-33 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully