וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות לצפייה: נולד עגל עם פרצוף אדם שזוכה למעמד של אל

7.6.2017 / 9:32

תושבים רבים מיהרו לקבוע כי מדובר בגלגול של אל, ולמרות שהחיה המסכנה מתה כשעה לאחר שנולדה, היא קיבלה מעמד מיתולוגי. בקרוב אפילו אמור להיבנות לה מקדש

צילום מסך

אלפי אזרחים הודים ביקרו לאחרונה עגל מיוחד מאוד. כמה מיוחד? ובכן, הוא נולד עם מאפיינים אנושיים, ורבים מהם משוכנעים שמדובר בגלגול כלשהו של אחד מהאלים.

למרבה הצער, העגל המיוחד (לו יש עיניים, אף ואוזניים שבהחלט הזכירו איברים אנושיים), מת כשעה לאחר שנולד, בבית מחסה לחיות במוזפרנג'ר, בצפון המדינה. עם זאת, החדשות על היוולדו של הייצור הנדיר פשטו במהרה, ואנשים מכפרים סמוכים הגיעו כדי לקבל ברכה מהעגל המת, שהושם בתוך קופסה מזכוכית.


עוד ב"אסור לפספס":

יצור ענק ומסתורי הגיח מהמים - האם התגלתה מפלצת ימית חדשה?
זהירות: אמן האשליות האופטיות הזה יעשה לכם סחרחורת
בולדוג מציגה את המלונה המפוארת שלה - ויש מצב שהיא יפה יותר מהחדר שלכם
מומחים קבעו: הטיפים המוזרים שיעניקו לכם שינה מושלמת

"אלוהים נולד בגוף של הפרה הזו", אמר מאהש קאתוריה, איש עסקים מקומי בן 50, שהגיע לראות את העגל. "הגענו לכאן כדי לקבל ממנו ברכה. מדובר בגלגול של וישנו (אחד משלושת האלים החשובים ביותר בהינדואיזם. משמעות השם היא "הנצחי", והוא נודע בתפקידו כמשמר הבריאה).

רבים מהמבקרים הגיעו עם זרי פרחים, וכעת התכנית היא לבנות מקדש לגופת החיה. מנהל בית המחסה לחיות סיפר שאימו של העגל הוצלה מקצב לפני מספר חודשים. "זה נס שהעגל נולד בבית המחסה", אמר. "אלפים כבר הגיעו לראות אותו. נשרוף את גופתו עוד כמה ימים וייבנה מקדש לזכרו".

מי שלא הצטרף לחגיגה היה וטרינר הודי בשם אג'אי דשמוק, שטען: "אם גן כלשהו לא התפתח כראוי אז יש פגם, דברים כאלה קורים. יש פה רק סיבות מדעיות, שום אמונות טפלות".

  • עוד באותו נושא:
  • עגל
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully