וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג פגע במכוון בהולכי רגל בחיפה - התיק נסגר לאחר יום אחד בלבד

5.6.2017 / 20:05

עימות בין צעירים הסתיים על פי החשד בדריסה מכוונת של צעירים בחיפה. שניים מהנדרסים נפצעו, אולם המשטרה לא הצליחה לאתר חשודים במעשה. "הייתי בטוח שאמות מהפגיעה ", אמר אחד הנפגעים. צפו בתיעוד

צילום: אתר לדעת

קבוצה של חמישה צעירים מחיפה, בגילאי 18-20, סיימו לבלות בבית קפה ברחוב מסדה והחלו ללכת לפארק סמוך בערב יום שישי ב-5 במאי. הקבוצה הותפקה ללא סיבה נראית לעין בידי אלמונים. "כשהלכנו ברחוב ארלוזורוב מישהו צעק לעברנו: 'רוצים מכות?'", סיפר אור אקטע אחד מהצעירים. "לא ברור לי למה זה נאמר לנו, אבל ענינו: 'אתה מוזמן' והמשכנו ללכת". לדברי אקטע "בשלב זה שני אנשים רצו לעברנו כשבידיהם צינורות ברזל. התחילו מכות בין השניים לבין שלושה מהקבוצה שלנו. לא נכנענו להם והצלחנו לקחת להם את המוטות ולאחר מכן הם עזבו".

קבוצת הצעירים המשיכה ללכת וכשחצו חבריה את מעבר החציה ברחוב גאולה, הגיחה מכונית מרחוב צדדי ופגעה בהם בעוצמה. "ראיתי הבזק ואחר כך הבנתי שנפגעתי ביד. זה היה מפחיד מאוד", תיאר אקטע. "הייתי בטוח שאני אמות מהפגיעה הזאת". צעיר נוסף הועף למרחק רב וספג חבטות בראשו ובגופו. הנהג הפוגע המשיך בנסיעה ונמלט מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS:
אביהם של הנרצח בכפר יונה ואחיו החשוד במעשה: "קרה לנו אסון"
המשבר עם קטאר מחריף: סעודיה סוגרת את משרדי אל-ג'זירה
דרעי ורעייתו נחקרו שוב בלהב 433; תורמים לעמותה זומנו לחקירה

תיעוד פגע וברח בחיפה. מערכת וואלה! NEWS
"ראיתי הבזק ואחר כך הבנתי שנפגעתי ". תיעוד הדריסה בחיפה, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS

תיעוד הפגיעה, כולל ההמתנה של המכונית הפוגעת עלתה לאתר החדשות "לדעת". לדברי אקטע, בבית החולים גבו שוטרים ממנו ומחברו עדויות, ולאחר שהשתחרר מבית החולים הגיע למשטרה והגיש תלונה. לטענתו הוא הרגיש "שמנפנפים" אותו, כדבריו. "חיכיתי ארבע שעות, סובל מכאבים. טרטרו אותי ממקום למקום". לאחר כמה ימים קיבל טופס מהמשטרה ובו נכתב כי הוחלט שלא להמשיך בחקירת התלונה. הסיבה: עבריין לא ידוע.

החלטת המשטרה שלא להוסיף לחקור התקבלה ב-7 במאי, יום אחד בלבד לאחר הגשת התלונה. "אני מרגיש גרוע עם יחס המשטרה", אמר אקטע. "אני מאמין שבחקירה רצינית היו מצליחים לאתר את הנהג הפוגע. אפשר ודאי לעקוב אחרי מסלול הנסיעה שלו בעזרת מצלמות נוספות. מדובר במקרה חמור של דריסה מכוונת. אני מקווה שהמשטרה תשוב ותאתר את האדם שדרס אותנו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully