וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמין בחורה לסטוץ בביתו - ואחרי 3 ימים קרא למשטרה

7.6.2017 / 11:25

צעיר הכיר בחורה דרך טינדר, אולם אחרי שקיים עימה יחסי מין וביקש ממנה לעזוב, היא סירבה והתנחלה בביתו. הוא ביקש עצות איך להיפטר ממנה באינטרנט ולבסוף אפילו הזמין משטרה, ואז התברר עוד פרט מביך

facebook

בסרטון: בחורה משדרת בלייב את דייט הטינדר הגרוע שלה

זה נשמע כמו הסיוט הכי גדול של כל מי שמחפש סקס מזדמן בטינדר. בחור אמריקאי הזמין בחורה לביתו לסטוץ מהיר, אבל מה שנראה תחילה כדייט מוצלח התברר כסיוט מתמשך. עד כמה מתמשך? מספיק מתמשך כדי שאחרי שלושה ימים ארוכים ומייגעים, הוא ייאלץ לפנות למשטרה כדי שתוציא אותה בכוח מביתו.

הסיפור החל לפני כשבועיים. הצעיר האמריקאי דפדף להנאתו בטינדר ונעצר על בחורה תמימה למראה, עם לוק אטרקטיבי למדי - ונוצרה התאמה. בשעות הראשונות שלהם יחדיו הכל הלך כמתוכנן: השניים קיימו יחסי מין ואפילו ניהלו שיחה קולחת במשך כמה שעות.

אלא שאז הגיע הלילה, והצעיר, שלא תכנן לבלות את שארית הלילה במחיצתה, ביקש ממנה לעזוב. לצערו הרב, היא "התעלפה" מרוב עייפות וביקשה ממנו להישאר ללילה. "אמרתי לה שאני צריך ללכת לישון ולקום מחר מוקדם לעבודה, אבל היא אמרה שהיא עייפה מדי. אני בחור נחמד ואחד ששונא עימותים, אז הסכמתי", אמר הצעיר שביקש לשמור על זהות בדויה.

עוד ב"אסור לפספס"

המגישה התוודתה: "נער צפה בנו עושים סקס בשיחים, אז צרפנו אותו"
השיר הזה בדרך להפוך לביצוע השנוא בתולדות יוטיוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראתה תמונת הפרופיל של הבחורה הטורדנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה תחילתו של מסע ייסורים: גם כשהיא קמה בבוקר היא סירבה לבקשותיו לעזוב את ביתו, וכך גם ביום שאחרי. הצעיר הנואש חשב שאולי יקבל עצה טובה ממשתמשים רנדומליים ב"רדיט", וכתב "אתם חושבים שאני צריך לקרוא למשטרה?", כשמשתמשים רבים נותנים לו טיפים וגורמים לו להבין שהבחורה אותה הכיר היא למעשה חסרת בית. "ברכותיי. הרגע שכבת עם הומלסית", כתב לו אחד המשתמשים.

כאשר המשטרה הגיעה למקום, אומת החשש שאכן מדובר בהומלסית. הרכב עימו הגיעה לביתו של הצעיר המסכן היא ככל הנראה גנוב, והרשיונות שלה, מתברר, פגו מזמן. בנוסף, התברר כי בזמן שהותה בבית היא גנבה ממנו כמה חפצים יקרי ערך, כולל שעון יוקרתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין לבין, הבחור תיעד את המטרידנית ישנה בביתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל אותו הזמן, אגב, עדכן הצעיר את המשתמשים ברדיט על המתרחש. אחרי שהסאגה המשונה הסתיימה, כתב: "ישנתי מעט מאוד בימים האחרונים. הייתי בלחץ גדול ממה שהולך לקרות, ואין ספק שהאירוע המשוגע הזה גרם לי לחשוב מחדש על טיבן של אפליקציות ההיכרויות השונות. לא נראה לי שאשתמש בטינדר בעתיד הנראה לעין".

אז בפעם הבאה שאתם משתמשים בטינדר ולא יוצאים מרוצים, תיזכרו שתמיד יכול להיות גרוע יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראה דייט שהסתבך. משטרה עורכת חיפוש ברכב של האישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully