וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה התוודתה: "נער צפה בנו עושים סקס בשיחים, אז צרפנו אותו"

5.6.2017 / 8:49

משפטם של טוני וג'ולי וודסוורת', מנחי רדיו לשעבר ב-BBC שמואשמים בשידול קטינים ליחסי מין, החל. עדויות האישה חושפות תמונה מטרידה: "ראיתי אותו נוגע בעצמו, עזרתי לו לסיים את העבודה"

צילום מסך

בסרטון: בני הזוג מגיעים לדיון בבית המשפט

סיפורם של בני הזוג טוני וג'ולי וודסוורת', צמד מנחי רדיו ברשת BBC שמואשמים כעת בשורה של מעשי תקיפה מינית בקטינים בשנות ה-90, מטלטל את אנגליה. על פי תלונות רבות שהצטברו בתקופה האחרונה, בני הזוג וודסוורת' נהגו לקיים יחסי מין בשיחים בפארקים ציבוריים בלסטר, ולצרף לאקטים מספר נערים שצפו במתרחש.

בני הזוג הודו בחלק קטן מההאשמות, והמשפט נגדם מתנהל בימים אלה באנגליה ומעורר עניין ציבורי רב. ג'ולי ווסוורת', כיום בת 60, עומדת במרכזה של הפרשה. חלקים מהעדות שמסרה במשטרה פורסמו בימים האחרונים ב- "דיילי מייל", בהם בין היתר היא מודה שקיימה עם הנערים יחסי מין חלקיים ללא חדירה, על אף שלפחות אחד מהם העיד כי שכב איתה למעלה מ-15 פעמים, אחרי שראה אותה לראשונה מתגופפת עם בעלה בשיחים והסכים להצעה שלהם להצטרף.

"ראיתי אותו צופה בנו ונוגע בעצמו, וחשבתי לעצמי כמה זה מחמיא שצעיר בגילו נמשך אליי", היא אמרה בעדותה. "בפעם הראשונה, ביקשתי ממנו להתקרב אליי. הוא לא אמר מילה, אבל איבר המין שלו היה זקור. בסך הכל עזרתי לו 'לסיים את העבודה', אבל בשום פנים ואופן לא קיימתי יחסי מין מלאים איתו".

עוד ב"אסור לפספס"
עוד ועוד צעירות מתפתות למכור את בתוליהן תמורת מיליוני דולרים
ראה את חברתו עושה סקס ב"אח הגדול" וטוען: היא סוממה ונאנסה
"הבת שלי שחקנית פורנו מפורסמת, ואני הכי גאה בה בעולם"

בני הזוג וודסוורת'

היא סיפרה שכעבור חודש היא ובעלה מצאו את עצמם פעם נוספת בשיחים באותו פארק, ונתקלו שוב בנער. "לא יודעת איך, אבל הוא מצא אותנו. כשהבחנתי בו, הוא התקרב אלינו וציפה שיקרה אותו דבר כמו בפעם הקודמת. לא התנגדתי. לפני שהוא הולך הוא אמר שהוא בן 17". בני 17, יש לציין, אינם נחשבים קטינים על פי החוק בממלכה הבריטית, אולם למעשה היה הנער בן 14.

בחודשים הבאים ג'ולי ובעלה המשיכו לפקוד את המקום כדי לקיים יחסי מין, בזמן שנערים נוספים הציצו ולעתים אף לקחו חלק באקטים. כשג'ולי הבחינה בכך שהתאספויות הנערים במקום התרחשו לעתים קרובות יותר ומעגל הנערים התרחב, היא ביקשה מבעלה לחדול מלקיים שם יחסי מין. "אמרתי לו 'טוני, השמועה התפשטה. אנחנו צריכים להפסיק עם זה'".

כמה שנים לאחר מכן, ג'ולי ובעלה פגשו במקרה את אותו נער שהיה הראשון שלקח עמם חלק בשלישייה. לדברי וודסוורת', הנער כבר בגר והיה בשנות ה-20 לחייו, אולם בסוף השיחה הציע לבצע עבודות גינון בגינה שלו, והיא הסכימה. לא עבר זמן רב, והשניים שוב הגיעו למגע מיני. "גם פה לא הייתה חדירה", טענה. "נכון, הוא חפן את שדיי וביצענו מין אוראלי, אבל נזהרתי בכל מה שקשור ליחסי מין מלאים".

המשפט המדובר נמשך בימים אלה, ועדיין לא ברור כיצד ניתן יהיה להעניש את הזוג בהתחשב בכך שעברו למעלה מ-20 שנה מאז המעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully