וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבת שלי שחקנית פורנו מפורסמת, ואני הכי גאה בה בעולם"

30.5.2017 / 5:57

אחרי שנים של חשש מלדבר עם בני משפחתה על עיסוקה השנוי במחלוקת, אורורה סנואו אזרה אומץ ושאלה את אביה מה דעתו על המקצוע שבחרה. התשובה שלו הדהימה גם אותה: "רוב החברים שלי משלמים כסף עבור סקס. את גם עושה סקס, וגם מרוויחה מזה מיליונים"

אתר רשמי

אורורה סנואו מציגה: ככה נראה סט צילומי פורנו

האם להיות שחקנית פורנו זו גאווה או בושה? אורורה סנואו, אחת מכוכבות הפורנו הגדולות והמפורסמות של שנות האלפיים, חששה במשך שנים לדבר עם הוריה על עיסוקה השנוי במחלוקת, אולם רק כשאזרה אומץ ודיברה על כך עם אביה בשבוע שעבר - כמעט שש שנים מאז שעזבה את המקצוע - קיבלה תשובה מפתיעה למדי.

"אחרי שעה ארוכה של שיחה בטלפון, החלטתי לשאול את השאלה שחששתי לשאול אותו במשך שנים. 'אבא, מה הרגשת כשגילית שאני שחקנית פורנו מפורסמת?'. הוא שתק במשך כמה שניות ואז נתן תשובה שהדהימה אותי: חשתי גאווה'", סיפרה סנואו בפוסט שכתבה בבלוג שלה.

סנואו ניצלה את ההזדמנות כדי לדבר על כך בפתיחות עם אביה, בפעם הראשונה בחייה. כששאלה אותו אם היה בשוק כשהתברר לו במה היא עוסקת, הוא השיב: "כן, הייתי בשוק, אבל הייתי בעיקר גאה. הבת שלי היא אורורה סנואו. כשהחברים שלי גילו הם אמרו 'או מיי גאד, זו הבת שלך?!'". לכל מי שהיו טענות וביקורות הפניתי את אותה שאלה: כמה כסף אתה הרווחת בחיים מלעשות סקס? התשובה היא תמיד אפס. הם אלה שהיו צריכים לשלם כסף בשביל סקס. הבת שלי עושה סקס ומרוויחה מזה מיליוני דולרים".

אורורה, בת 36 כיום, עוסקת בשנים האחרונות בכתיבת מאמרים עיתונאיים, שחלקם הגדול מתמקד בתעשיית הפורנו ובמה שמתרחש בה מאחורי הקלעים. היא כבר הודיעה כי אם בתה הקטנה תרצה ללכת בדרכה ולהפוך לשחקנית פורנו בעצמה, היא לא תמנע זאת ממנה. עכשיו, כך נראה, יש לה אור ירוק גם מסבא.

ככה תדעו האם יש לכם בעיית פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully